EKO4petz

9.5/10
9.5/10

Fifima

Goede ervaring. Blij dat op eenvoudige wijze diervriendelijk geproduceerde producten te verkrijgen zijn. Ruime keus. Snelle levering.

Martin

Steeds een correcte snelle levering TOP!

Beschrijf hier uw ervaring

De spaarpunten automatiseren graag. Ik heb binnenkort een volle kaart maar moet deze eerst per post verzenden, dus geen 10,- korting maar minus porto en moeite.

Griet

1 woord, SUPER!!
Snel geleverd en allemaal echt kwaliteit!

Ellen

Hier bestel je uit liefde voor je dier EN liefde voor onze enige planeet die we hebben. Uitgebreid assortiment en supersnelle levering. Kortom, gevaarlijk voor mij bankrekening want ik blijf maar...

Sommige producten niet meer in voorraad. Levering de volgende dag hoeft niet per se. Ik voel me dan beetje schuldig ivm eco voetafdruk.

Vera

Duidelijke website met mooie producten voor mijn hond. Snelle levering, ook leuk dat er altijd een kleine attentie in de doos zit.

Fortman

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Website zou de bestelgeschiedenis fijn zijn

Goede overzichtelijke site.
Hondjes zijn blij met de gekregen spullen.

Marijke

Mooie producten, goede informatie, vlotte levering. (Met klein cadeautje, wat het toch extra leuk maakt om je pakketje te openen)

Mirjam

Goed. Uitgebreid assortiment biologisch kattenvoer, er wordt goed meegedacht door de medewerkers, afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke informatie op de site. Bestellen via site is eenvoudig.

Digitaal puntenspaarsysteem ipv sparen met stickstickerrs en een papieren kaart?
Er wordt er hard gewerkt aan het snel leveren van de bestelling, maar dit is voor mij niet belangrijk. Als je bij een bestelling kan aangeven dat er geen haast bij is, is dat voor jullie Misschien ook prettig?

Govert Louwrier

Hondenvoer bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb hier pas 1 keer hondenvoer besteld, maar de ervaring is positief, het voer is binnen de afgesproken tijd geleverd.