EKO4petz

Je aankoop wordt beschermd

Ilona Vet

Ik ben zeer positief over Eko4petz. De website is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. Bestellingen worden binnen 1-2 dagen keurig thuis bezorgd.

kees bosch

Snelle levering en goede producten.

Volledige informatie

geen verbetering noodzakelijk

jp

Zeer goed

Zeer goed

Juliane Krowiors

Ervaringen altijd goed snelle levering goede producten en bij vragen altijd direct en duidelijk antwoord.
Ook altijd een klein extraatje in elke verzending
Voor mij toppie

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel hier vaak en altijd op tijd en goed en een extraatje in elk pakket erg leuk.
Goede klantenservice snel en duidelijk antwoord.

Vooral zo doorgaan

SanchezBan

Mijn ervaring met Eko4Petz is zeer positief, mooie producten en nooit moeilijkheden gehad bij een bestelling.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zou het prettig vinden als nog duidelijker omschreven werd op welke manier producten duurzaam zijn.

4 voeter

Uitstekend

Snelle levering, goede producten

geen tips

nicole

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling van natuurlijke anti vlo-en teekmiddel

Marianne

Ik heb een hoop honden dus bestel ook vaak en veel. Altijd heel tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Positieve ervaringen, kan eigenlijk niets negatiefs bedenken.

Ik krijg wel eens (niet vaak hoor) een bestelling die niet helemaal compleet is en dan wordt er iets nagezonden. Daar heb ik helemaal geen problemen mee, want ik begrijp dat je als bedrijf afhankelijk bent van je leveranciers. Regelmatig denk ik dan wat jammer dat jullie het niet even gevraagd hebben, want ik had best een paar dagen kunnen wachten tot alles compleet is. Scheelt jullie weer een doos en verzendkosten. Het zou overigens natuurlijk wel prettig zijn als het van te voren wordt gevraagd, want soms heb je een onderdeel van je bestelling wel echt nodig. Is dus geen negatief commentaar, meer goed bedoeld om de kosten en extra administratie van het nasturen te besparen.

Prima,

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk online bestellen, volgende dag in huis

Neen

guusje

Zie onderstaande

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig en professionele info

Nvt