EKO4petz

9.5/10

t

Ruim assortiment, super snelle levering, leuke spaarpunten en altijd een probeerzakje voor de furry friends erbij die er enorm van hebben gesmuld.

Sofie

Zeer goed, snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer positief. Leuk aanbod en snelle verzending.

Molly The Black Pug

Topbedrijf! Innovatief, service gericht en snel. Wij zijn trouwe klant!

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd goede ervaringen, actief op social media en leuke orgineel acties!

Geen, zelfs bij elke bestelling krijg je een leuke attentie om te proberen!

Denise

Een fijne webshop met een uitgebreid assortiment. Ik kan hier altijd alles vinden wat ik zoek!

Beschrijf hier uw ervaring

Een webshop vol met natuurlijke producten voor je huisdier. Ik kan hier altijd vinden wat ik zoek en er zit altijd wat lekkers voor de hond in het pakket. Heel erg tevreden dus :)

Wanneer iets is uitverkocht zou het fijn zijn als er een geschatte levertijd wordt aangegeven

Vlinder

Goede service, vriendelijk en klantgericht.

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat de bestelling kapot was aangekomen, was het telefonisch contact uiterst vriendelijk en behulpzaam. Na foto's opgestuurd te hebben van het kapotte geleverde product ( bus eierschaalmeel), werd er een tegoedbon klaargezet ter compensatie.

Bij levering van het product had de medewerkster op de bestelbon een notitie geschreven dat het bestelde product van 400 gram niet op voorraad was en ze daarom (zonder extra kosten) een bus van 800 gram had verpakt!
en ze wenste een zonnige fijne dag toe....erg leuk en vriendelijk.

Heel goed. Al verschillende bestellingen gedaan en nooit geen problemen gehad. Ook bij speciale bestellingen voor de feestdagen :-)

Lilian den oudsten

Duidelijke site , snelle reactie na vragen ,
Goede kwaliteit !

Lies

Duidelijk

Michael

Zeer goed netjes op de hoogte gehouden toen mijn bestelling iets langer duurde dan verwacht

Karin E

Prettig bedrijf met enorme grote sortering honden spullen. Goeie service en erg vriendelijk als je een vraag per telefoon stelt.
Het bestelde wordt keurig op de afgesproken dag geleverd. Ook...

Perfect en zeer vriendelijk