EKO4petz

9.5/10
9.5/10

Fred

Uitstekend aanbod, onderscheid zich van andere (online) dierenwinkels.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede klantendienst, als er al eens uitzonderlijk een probleem opduikt wordt dit steeds goed opgelost

Het zou handig zijn om op jullie site ook reviews van andere gebruikers te lezen. Dat maakt het soms handiger om in te schatten of een product of voeding ook geschikt is voor mijn huisdier.

Nathalie Berendsen

Vriendelijke klantenservice en snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke omschrijvingen van de producten

mevrouw

Uitzonderlijk goede webshop, top producten en top service

Beschrijf hier uw ervaring

Heel erg goed, mooie producten, goede prijzen en top service

PB

Supersnelle levering, keurig verpakt in een milieuvriendelijke verpakking. Keurig!

Elaine Miller

Very happy with EKO4petz. I feel I can trust the products they sell and know they offer quality merchandise

Beschrijf hier uw ervaring

I have been buying dog food and treats from EKO4petz for over a year and have recommended the company many times to other pet owners. Delivery is fast and it's nice getting a little surprise treat inside each box.

Steffie Heijnen

Een fijn bedrijf met biologische producten voor onze hond en wat erg prettig is dat ze vegan voer hebben voor honden.

Leveren goed en snel

Anne M Borra

Eko4Petz heeft een zeer uitgebreid en gezond assortiment. Of je nu het beste voor je dier wilt of sowieso waarde hecht aan ecologisch verantwoorde en biologische producten, iedereen kan bij Eko4Petz...

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend. De producten zijn eenvoudig te vinden op de website. De verzending loopt meer dan voorspoedig wat de 'track and trace' service haast overbodig maakt.
Mijn toegevoegde opmerking, eigenlijk mijn vraag, werd keurig beantwoord op de pakbon. In handschrift nog wel! Dit geeft een zeer persoonlijk en betrokken gevoel, wat mij nog meer moveert om een vastere klant te worden, dan ik al was.

Ik heb tijdens een bestelling al genoemd dat ik het merk Almo Nature mis in jullie assortiment. Daar heb ik keurig antwoord op gekregen. Jullie schijnen bezig te zijn met zakjes Almo Nature terug in het assortiment op te nemen. Wij zijn echter groot verbruikers van de blikjes Almo Nature van 70 gram. Met de enorme diversiteit aan smaken is er voor iedere kat wat wils. Wij zouden zeer regelmatige bezoekers worden, mochten de blikjes in jullie assortiment komen en niet langer naar een tuin en dier centrum. Een groot voordeel voor ons en hopelijk ook voor jullie.

P.S. *!*Ik zou het geheel niet op prijs stellen als mijn woorden, zonder mijn medeweten of toestemming voor uw commerciële doeleinden zou worden gebruikt.*!*

donata

Mooie snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles wat op de website stond en besteld heb kwam compleet overeen met de verwachting die ik had. Snelle service en een personal touch bij de bestelling.

Nee, alles was goed zoals het is.

Flow

Goe

JAG

First time ordering from this website.
Ordered dog food.
It was easy to order online and the order arrived quickly.