EKO4petz

Evi

Prima bedrijf, bestellen, verzending etc ging snel

Jeanine

Wij bestellen bij eko4petz altijd Arcana graanvrije brokken voor onze kat. Meestal de volgende dag al in huis. Mocht het even niet leverbaar zijn ( wat in al die tijd misschien 1x is gebeurt) sturen...

Zeer goed!

Kan nu even niks bedenken blijf zo door gaan.

Floris

Prima !

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, degelijk verpakt en goed assortiment ! Alleen de prijs vind ik best aan de hoge kant.

Prijs is best aan de hoge kant.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

heel fijn dat er ook naar Duitsland verzonden wordt

Henk

Goed assortiment, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed assortiment, snelle levering.

De bestelling word nu standaard thuisbezorgd, het zou beter en makkelijker zijn als er ook de mogelijkheid was om het pakket bij een PostNL-punt te laten bezorgen.

WvD

Beschrijf hier uw ervaring

Het leek mij een goede afwisseling voor de honden op het kvv.
Maar helaas, ze lusten het niet. Ook door het te mengen lukt het niet.

Roderick

Beschrijf hier uw ervaring

Erg snelle bezorging, en het is makkelijk om op de website te bestellen. Daarnaast waren de artikelen erg goed verpakt in de verzenddoos. Ik vond ook het gebruikte opvulmateriaal in de verzenddoos erg tof. Dit was namelijk heel makkelijk afbreekbaar, door het het in contact te laten komen met water. Dit in tegenstelling tot het plastic of karton dat andere webshops gebruiken als opvulmateriaal.

Ik zou op de website bij het plaatsen van mijn bestelling al graag willen kiezen voor levering bij een PostNL Afhaalpunt.

Perfect, snelle levering en mocht de bestelling vertraging oplopen (is nog maar 1x gebeurd) dan bellen ze keurig op tijd.

Look

pschreurs

Tot nu toe prima. Senelle levering, zonder problemen.