EKO4petz

9.5/10

Ingrid

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had 100% paarden vlees nodig voor ons hond die voedselallergie heeft jullie hadden dat hij doet er goed op top. Ook heel snel geleverd 1 klein minpuntje je krijgt een spaarkaart maar je krijgt alleen een sticker of zegel die je alleen in de winkel krijgt. Als je online besteld niet beetje jammer mensen die online bestellen of ver wonen die moeten speciaal bij jullie kopen om met volle spaarkaart naar jullie winkel te komen om korting te krijgen

Ja mensen die online bestellen vindt ik dat die ook moeten kunnen sparen dan korting kunnen krijgen

Reactie EKO4petz:

Bedankt voor uw review! Ook online bestellers kunnen gewoon gezellig meesparen hoor! Een volle spaarkaart kan worden opgestuurd naar ons en we sturen dan de kortingscode van 10 euro per mail! Vriendelijke groet, Sarah EKO4petz

Tobys begeleider

Via internet gevonden. Blij dat ze zo veel biologische producten verkopen.
Bij elke bestelling een gratis monstertje van iets ander erbij.

Beschrijf hier uw ervaring

Online bestelling tot nu toe steeds correct ontvangen

Review van gebruikers toevoegen.

JH te W

Mooie producten, goede kwaliteit, meer en dan de gemiddelde dierenspeciaalzaak.

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere malen honden producten gekocht zoals voer en snacks en hoewel de prijzen niet echt laag zijn, zijn de producten top!

Miranda

Toppie service

Beschrijf hier uw ervaring

Hele fijne service snelle levering

Op dit moment is alles naar wens

Fifima

Goede ervaring. Blij dat op eenvoudige wijze diervriendelijk geproduceerde producten te verkrijgen zijn. Ruime keus. Snelle levering.

Martin

Steeds een correcte snelle levering TOP!

Beschrijf hier uw ervaring

De spaarpunten automatiseren graag. Ik heb binnenkort een volle kaart maar moet deze eerst per post verzenden, dus geen 10,- korting maar minus porto en moeite.

Griet

1 woord, SUPER!!
Snel geleverd en allemaal echt kwaliteit!

Ellen

Hier bestel je uit liefde voor je dier EN liefde voor onze enige planeet die we hebben. Uitgebreid assortiment en supersnelle levering. Kortom, gevaarlijk voor mij bankrekening want ik blijf maar...

Sommige producten niet meer in voorraad. Levering de volgende dag hoeft niet per se. Ik voel me dan beetje schuldig ivm eco voetafdruk.

Vera

Duidelijke website met mooie producten voor mijn hond. Snelle levering, ook leuk dat er altijd een kleine attentie in de doos zit.

Fortman

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Website zou de bestelgeschiedenis fijn zijn