EKO4petz

Lianda

Prima en correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er goede voeding voor mijn honden te krijgen is en zeker niet de duurste website van dit voer.
Goede overzichtelijke opzet van de site. Helder en eerlijk mailcontact. Snelle reactie op vragen en juiste afhandeling.
Netjes en milieuvriendelijk verpakt en netjes verzonden.
Als er iets niet op voorraad is ben ik daar netjes over geïnformeerd per mail of telefonisch.
Altijd een klein snackje voor de hond bij de bestelling om uit te proberen.
Milieuvriendelijk, biologisch, groene bedrijfsvoering en steun aan asieldieren.

Jammer dat de spaarkaart gaat stoppen. Maar voor mij geen rede om EKO4petzde rug toe te keren.

Hanna

Super!

Heel fijn

Angenita Kraan-Haitsma

Zeer goed

Zeer goed

Marinda van Aardenne-Malipaard

Zeer goed.
Kundige en vriendelijke klantenservice.
Bedrijf met hart voor hun klanten.

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime keuze op de website met mooie dier en natuurvriendelijke producten, aparte spulletjesen superleuk speelgoed

Kan niets verzinnen

Marjo B.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Snel telefonisch antwoord gekregen op vragen. Klantvriendelijk.

den Ouden

Goede service en communicatie

goed contact

Wendy

Een bedrijf met al het beste voor uw dier

Beschrijf hier uw ervaring

Super producten, zeer goede uitleg en zeer vriendelijke klantenservice

Ken er geen opnoemen

Lisa

Super klantvriendelijk met veel verschillende producten en bovendien altijd snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke website met erg leuke plaatjes voor de verschillende product categorieën.

Misschien is er een systeem wat bijhoud hoeveel er nog van een product zijn, het is mij een aantal keer overkomen dat er nog maar 1 bleek te zijn terwijl ik er bijvoorbeeld 2 besteld had. Dit wordt... Misschien is er een systeem wat bijhoud hoeveel er nog van een product zijn, het is mij een aantal keer overkomen dat er nog maar 1 bleek te zijn terwijl ik er bijvoorbeeld 2 besteld had. Dit wordt overigens wel altijd heel netjes opgelost!

Marye

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Top, snelle en correcte levering

Goed bezig

D. Maas

Zeer goede en vriendelijke service, fijne producten van goede merken, snelle en zorgvuldige verzending, meedenkende en kundige medewerkers; ik ben heel erg blij met Eko4petz!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede en vriendelijke service, fijne producten van goede merken, snelle en zorgvuldige verzending, meedenkende en kundige medewerkers, mooie ideologie; ik ben heel erg blij met Eko4petz!

Kan ik niet bedenken ;)