Lugtigheijt

Goede uitleg over produkt.

Hulp na aanschaf.

Joost

Positief.

Realiseert een hele scherpe prijs, met toch een goede ondersteuning. Bij in eerste instantie moeite met het installeren van de software werd er volop meegedacht en ook vlot gecommuniceerd.

Sabine Metz

Erg prettige communicatie en service!

Persoonlijke aanpak

Zeer goed, zowel op levering als op ondersteuning.

De telefonische informatieverstrekking zowel vooraf aan de koop als daarna.

Foto van Gijn

Twee artikelen gekocht na uitgebreid advies.
Beide werden binnen 24 uur thuis afgeleverd.

zeer uitgebreide persoonlijke hulp. Zelfs voor Eizo product wat ik niet in de winkel had gekocht.

Rick St

Uitstekende ervaring,

Goede after sales. Goed geholpen met instellen van monitor.

Helder, ervaren en professioneel

Kennis van zaken

Fantastische service, advies en op tijd geleverd.

Professioneel advies

Ik ben heel tevreden over uw bedrijf.

Ik waardeer het zeer dat ik na de levering van mijn beeldscherm door uw medewerker werd gebeld en dat er gecontroleerd werd of alles netjes geleverd was. Omdat de schoonmaak-set voor het scherm... Ik waardeer het zeer dat ik na de levering van mijn beeldscherm door uw medewerker werd gebeld en dat er gecontroleerd werd of alles netjes geleverd was. Omdat de schoonmaak-set voor het scherm ontbrak, werd deze vlot nagezonden. Bijzonder vind ik dat uw medewerker hielp bij het juist instellen en kalibreren van het scherm. Daarvoor alle lof.

Hans Bouman Journalistiek & Tekst

Prettig, persoonlijk, informatief, servicegericht.

Het verstrekken van goede, op mijn persoonlijke situatie toegesneden informatie, evt. ook m.b.t. producten buiten de Eizowinkel om (alternatieve monitorkap). Het feit dat men bereid was de dag na... Het verstrekken van goede, op mijn persoonlijke situatie toegesneden informatie, evt. ook m.b.t. producten buiten de Eizowinkel om (alternatieve monitorkap). Het feit dat men bereid was de dag na aanschaf nog even de installatie met me door te lopen stelde ik zeer op prijs. Eizowinkel is een bedrijf dat is beslist aan anderen zou aanraden.