Charan van Krevel

Ondanks verlopen van garantie gratis onderhoud gekregen. Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks verlopen van garantie gratis onderhoud gekregen. Top service!

Danielle

Vandaag mijn studio monitoren van Hedd gekocht. Ik ben er superblij mee en zeker ook met de uitgebreide mogelijkheid om alles te beluisteren en te bespreken. Thuis heb ik nu een mega geluid en...

Familie van Soelen

Tweede aanschaf (eerste een bas van Ibanez SR300black) nu een Hartke HD50 bascombo.
Wederom prima geholpen en een concurrerende prijs betaald in een gezellige winkel.
Winkel goed...

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke punt is de vriendelijke behulpzaamheid en uitleg. Geen enkele haast, instrumenten goed kunnen uitproberen.
Opvallende grote en fraaie collectie Ibanez gitaren en bassen.

Ronald Cornelissen

Zeer goede service

Beschrijf hier uw ervaring

wordt goed en vakkundig te woord gestaan

Eric Zantinga

Hartstikke fijne zaak. Ze nemen de tijd voor je en houden precies bij wat je aan instrumenten en apparatuur thuis hebt staan.
Zo kunnen ze je altijd het juiste advies geven. Echt top!

Josdeman

Je word er goed ge holpen en ze leggen het netjes uit En zijn klant vriendelijk

Hans Dek

Ik loop hier al een tijdje als klant rond. Gezellige sfeer, rondom een rommelige winkel. Je moet even de weg weten en dan kun je werkelijk alles vinden. Koffie, gezellige praatjes, een vrolijke...

Beschrijf hier uw ervaring

Laagdrempelig, gezellige sfeer, babbeltjes over koeien en kalveren en lieve honden.

Heleen van Kuilenburg

Wat een geweldig bedrijf en wat een lieve, snelle, behulpzame, meedenkende service....écht TOP!! Voor Nu en NOG EENS!! Dank voor alles! Heleen en Hans

Beschrijf hier uw ervaring

Ja zeker, gelijk een telefoontje over mijn bestelling én gelijk een andere oplossing, met extra's!!

Sjaak van Schaik

Altijd goed van alles op de hoogte en zeer profesioneel en goede kwalitijd.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede service leuk personeel altijd tijd voor een grap en een bakje koffie of thee.
nemen serieus de tijd voor zijn klanten. Ga zo door

Nico

Great company

Beschrijf hier uw ervaring

They know damn good what they do