Eforyou.nl

Eforyou.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Eforyou.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1485
8.1/10
Uitstekend (10/10)
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Eforyou.nl met 8.1/10. Gebaseerd op 1485 ervaringen.

w. rombeek
Voldoende (6/10)
w. rombeek

Score voor Eforyou.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelde product is nog steeds niet geleverd.

Onvoldoende (4/10)
Score voor Eforyou.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Levering was redelijk snel, product functioneert helaas niet.

Steef

Slechte ervaring met het bedrijf. woensdag besteld, en volgenst postnl is het pakket pas vrijdag op de bus gedaan. verder niet telefonisch bereikbaar en geen antwoord geven op (alle) vragen via whatsapp. geen vermelding van de track en trace code. ook niet in gaan op klachten via de mail. voor mij de laatste keer! de belofte voor 16:00 uur besteld, morgen in huis is dus lariekoek.

R van eck
Onacceptabel (1/10)
R van eck

Score voor Eforyou.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het product voldoet niet. is reeds gemeld waar ik een bevestiging van ontvangen heb. ben in afwachtin van de te volgen procedue.

Arensman
Goed (8/10)
Arensman

Levering was op tijd
Product was in goede staat.
Goede prijs

Score voor Eforyou.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn! snelle levering en degelijk product!.

Frank
Goed (8/10)
Frank
Score voor Eforyou.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, goede prijzen.

Eforyou.nl 1 beoordeling

Onderdelen besteld op woensdag ochtend. diezelfde ochtend via whatsapp vragen gesteld over de bestelling, maar hele dag geen antwoord. tot na zessen alsnog antwoord kwam op een deel van mijn vragen. aangegeven dat het belangrijk is dat ik de spullen uiterlijk vrijdag moet hebben ivm een verjaardagscadeau. ook gevraagd wanneer het op de bus zou zijn gegaan en of er een track en trace nr beschikbaar is... al mijn vragen tot in den eeuwigheid zowel per mail als per whatsapp volledig genegeerd..
pas op zaterdag middag trof ik het pakket met de bestelling in mijn brievenbus aan. deels opgelucht, maar deels boos, omdat ik me als klant genegeerd en dus slecht behandeld vond.

De Vroor VOF
Zeer goed (9/10)
De Vroor VOF
Score voor Eforyou.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en goede levering.

Eforyou.nl 1 beoordeling

Iets voor 16:00 product besteld en hoopte dat het product de volgende dag zou arriveren, maar de betaling moest nog bevestigd (ideal) worden waardoor het dus niet op die dag verzonden was. en i.v.m. met pinksteren een langere bezorgtijd..
maar verder verliep alles ok, op de hoogte gehouden over je bestelling via mail dus dat is wel fijn..

Prima (7/10)
Score voor Eforyou.nl:3.5/5

Positief.

Bedrijfsinformatie

www.eforyou.nl is een webwinkel die iPod, iPhone en iPad accessoires verkoopt!
Adres
Havikweg 85