Marina Waterman

Wij hadden een geweldige reis met de zeer ervaren en kordate chauffeur/reisleider René van Gebo/Effeweg. Hij heeft ons alle 8 dagen veilig en kalm gereden en goede reisleiding gegeven. Hij wist ons... Wij hadden een geweldige reis met de zeer ervaren en kordate chauffeur/reisleider René van Gebo/Effeweg. Hij heeft ons alle 8 dagen veilig en kalm gereden en goede reisleiding gegeven. Hij wist ons veel te vertellen en gaf heldere uitleg.
Het prachtige zonnige weer speelde bij onze reis de hoofrol en daar moet je gewoon geluk mee hebben.
De overnachtingshotels op heen/terugreis zijn simpel (het is maar voor één nachtje) maar ontbijt en diner is goed. Ons hotel Good Night Inn in het leuke kleine stadje Brig was goed met lekker ontbijt en diner. Onze kamer was ook goed en niet gehorig.
Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het een geweldige reis was, wel met een vol reisprogramma, maar alleen zo haal je alles uit die 8 dagen.

Welke reis heeft u gemaakt?

Zwiterse Alpen met trein (Glacier Express, Mont Blanc Express en Tasch-Zermatt).

Maurer

Het was een fantastisch reis en een fantastisch reis leider René die man weet alles en doet veel voor de mensen dus een hele vette 10 en vijf sterren is het zeker waard op naar de volgende en dat is... Het was een fantastisch reis en een fantastisch reis leider René die man weet alles en doet veel voor de mensen dus een hele vette 10 en vijf sterren is het zeker waard op naar de volgende en dat is 3juni Noorwegen

Zwitserse Alpen met bus en trein 21jan

Beijer

Super mooie reis.
Naar Matterhorn en Aletschgletcher geweest.
Super mooie reis.
Naar Matterhorn en Aletschgletcher geweest.
Simplon pas en vele andere bezienswaardigheden Aardige, goede chaufeur. Reisleider. Steven uitstekend hotel in Brig, Zwitserland. Uitstekend hotel in Brig.

8 dgn winterweer Zwitserse Alpen met bus en treinen

MEVR OOMS SCHUITEMAKER

Onze reis was niet leuk .we hadden 2x een kerstdiner geboekt .Nou moesten gewoon in de rij voor ons dinee .En dan ons uitstapje naar Trier was de chauffeur ons gewoon vergeten op te halen voor de... Onze reis was niet leuk .we hadden 2x een kerstdiner geboekt .Nou moesten gewoon in de rij voor ons dinee .En dan ons uitstapje naar Trier was de chauffeur ons gewoon vergeten op te halen voor de terug reis . Hij heeft dat ook nog eerlijk toe gegeven . En dan onze kamer geen warm water en geen kast om onze kleding .,of een haakje om onze natte jas op te hangen rond uit schandalig .En het kerst gevoel was ver te zoeken .

Kerst reis all inclusive

John Starosciak

OvernachtingsHotel Roi Soleil Mulhouse doet afbreuk aan deze schitterende reis. Alles was zo mooi en goed georganiseerd en dan moet je op de terugreis in zo’n minderwaardig chauffeurshotel... OvernachtingsHotel Roi Soleil Mulhouse doet afbreuk aan deze schitterende reis. Alles was zo mooi en goed georganiseerd en dan moet je op de terugreis in zo’n minderwaardig chauffeurshotel overnachten. Zelfs 1 ster niet waardig.

Welke reis heeft u gemaakt?

8 dagen wintersfeer Zwitserse Alpen met bus en trein (incl 3 treinreizen)

Gudo

Reis Bad wimphen geannuleerd dus alternatief beierse woud of niks. Van 4 naar 3 sterren hotel voor luxe betaald . Eerste kerst diner zeer matig en niet in kerstsfeer volle licht aan . sobere kamers... Reis Bad wimphen geannuleerd dus alternatief beierse woud of niks. Van 4 naar 3 sterren hotel voor luxe betaald . Eerste kerst diner zeer matig en niet in kerstsfeer volle licht aan . sobere kamers en niet proper . gedeelte programma niet doorgegaan . Muziekavond alternatief was een gedicht van dochter hotel eigenaar . En voor de twee vegatarische reizigers elke weer geen rekening meegehouden dus moesten genoegen nemen met last minute oplossing .Dus al met al slechte ervaring Effe Weg

Beierse woud

Sandra Schellingerhoudt

Wat n illusie armer, hotel zonder mogelijkheid wat te drinken overnachtingshotel…. Hotel in Italië werden “villa’s” halverwege de berg ipv centrum, geen mogelijkheid te drinken te zitten behalve dat... Wat n illusie armer, hotel zonder mogelijkheid wat te drinken overnachtingshotel…. Hotel in Italië werden “villa’s” halverwege de berg ipv centrum, geen mogelijkheid te drinken te zitten behalve dat je er kon eten, maar niet buiten de tijden ergens zitten of wat drinken. Slechte verlichting dus er zijn 6 mensen gevallen! Er zou een dans/muziekavond zijn was er dus niet. Verwarming met storing evenals de tv. Wilde je Alto wat gaan drinken kosten je dat 60 euro taxi n naar t centrum beneden 100 euro…… En wat willen singles niet alleen op n kamer hangen, maar gezelligheid n wat drinken anders blijven ze wel thuis. Oud chauffeurs zeggen zelf al leuke accomodatie in de zomer maar n drama in de winter. Bewoners uit Montecatini gaan al niet naar Alto meer tenzij er absolute noodzaak is. Zeker voor minder valide geen locatie!!
Klacht gestuurd n zou zsm contact opgenomen worden t is half januari ondanks herhalen van mijn mail nog altijd niks vernomen. EffeWeg vaak zat met jullie weggeweest maar nu mijn kerst verkloot is geweest zal ik jullie niet adviseren… tenzij dit goedgemaakt wordt aangezien ik wel terug wil naar Italië. Heenreis 2 volle dagen n was voorheen altijd 1,5 dag met betere accomodaties!

Singlesreis kerst in Toscane

Jet

Slechte bus, zonder comfort. Overnachting in Oostenrijk met 2 personen op een kamer gezet, terwijl we voor 1 persoons kamers geboekt hadden. Het Hotel in Italië was perfect en goede verzorging.

Umbrië Toscane

Jmt voesenek

Reis was een vreselijke desillusie ,slecht hotel, slecht eten totaal sfeerloos

6 daagse Kerstreis Beierse woud all inclusief 2022

Dmbogerd.verdoorn

DM Bogerd.Verdoorn

Welke reis heeft u gemaakt?

Geboekt voor de Eifel maar kreeg een telefoontje dat het hotel overgeboekt was 3 dagen voor vertrek,dus nu de kerst alleen vieren vreselijk,dank zei Effeweg.