Schmidt

Slecht hotel op industrie terrein
Niet iedere dag sanitair schoongemaakt
Eten matig
Chauffeur Otto was zeer kundig
Uitstapjes waren goed geregeld

5 dagen Dresden en Sachsen 28-8-2023

AJ Terlouw

Héél intensief. Té lange reisdagen. Dit is bijna 4000 km in de bus. Beter om dit programma wat in te korten, of er een 14 daagde reis van te maken. Laatste overnachtingshotel zeer gedateerd en... Héél intensief. Té lange reisdagen. Dit is bijna 4000 km in de bus. Beter om dit programma wat in te korten, of er een 14 daagde reis van te maken. Laatste overnachtingshotel zeer gedateerd en slechte bedden.

12 dagen Busreis wild Atlantic way Ierland. Aug. 2023

Rieke

Mooie gemakkelijke fietsreis op wat bruggetjes na.
Genieten van al dat moois wat je onderweg tegen komt.
Hotel ligt op industrieterrein erg jammer.
Ober hotelbar onvriendelijke man.

Fietsreis 8 dagen Dresden, Spreewald en Tsjechië
DUITSLAND

Broos

Lange busreis, wisten we chauffeur geen reisleider vertelde niets onderweg. Moest rijden! Eerste dagen te vol, kreeg ook bekeuring te hard rijden. Prachtige reis natuur maar had meer in gezeten als... Lange busreis, wisten we chauffeur geen reisleider vertelde niets onderweg. Moest rijden! Eerste dagen te vol, kreeg ook bekeuring te hard rijden. Prachtige reis natuur maar had meer in gezeten als chauffeur zich beter had voorbereid. Nu is t n lootje wel niet info chauffeur. Jammer dat inhuren zonder meer, verpest menige reis de goede uitgezonderd.

Noordkaap/
Lofoten 15dg

Maria

De hotel kamer is erg oudbollig.
Het matras was heel dun.
Het hoofdkussen was ook heel erg dun.
De badkamer zat veel schimmel in de voegen.
Het eten was prima.

Vier Alpen landen

A.Engelbert

We hebben een fantastische reis gehad, mede door chauffeur Gerrit. Wat een rustige en zekere rijstijl en hij gaf goede informatie.
We hebben veel gezien. Een hele gezellige groep.
Goed...
We hebben veel gezien. Een hele gezellige groep.
Goed hotel met een jong team. Petje af voor hen.
Een aanrader.

Welke reis heeft u gemaakt?

8 dagen Châtel en meer van Genève.

D. Drenthen

Slechte service eerste en laatste x

Disneyland parijs

Jj vorthoren

Leuke korte trip fijne chauffeur. De veerboot was boven verwachting wij hadden een buitenhut zeker een aanrader. Dinee en ontbijt waren voortreffelijk
De gids in Kopenhagen is zeker een...
De gids in Kopenhagen is zeker een aanrader en zijn geld zeker waard. Conclusie wij hebben genoten

3 dagen mini cruise Kopenhagen

Kottier-Nijman

We hebben na meermaals annulering eindelijk de 8 daagse fietsreis Bodensee Donaudal gemaakt. Het hotel ligt niet in Geisingen maar in Kirchen. Deze reis is alleen aan te bevelen voor ervaren... We hebben na meermaals annulering eindelijk de 8 daagse fietsreis Bodensee Donaudal gemaakt. Het hotel ligt niet in Geisingen maar in Kirchen. Deze reis is alleen aan te bevelen voor ervaren fietsers met een goede conditie. Wij hadden een prima huurfiets met een zware accu geen enkel probleem. De chauffeur Youri was heel vriendelijk, de fietsbegeleider Marcel deed alle moeite om iedereen weer veilig bij de bus te krijgen. Het personeel van het hotel was niet gezellig, het eten matig.

fietsreis Bodensee Donaudal

Adrie Beljaars

Mooie reis, veel gezien, prima hotels en verzorging.

Hoogtepunten Noorwegen