Alida

Super leuke reis gehad. De omgeving was erg mooi en ik heb genoten van de mooie middeleeuwse plaatsen. De groep was erg leuk en we hadden een hele prettige chauffeur die erg zijn best deed het ons... Super leuke reis gehad. De omgeving was erg mooi en ik heb genoten van de mooie middeleeuwse plaatsen. De groep was erg leuk en we hadden een hele prettige chauffeur die erg zijn best deed het ons naar de zin te maken. Hij koos prachtige routes uit. Dankjewel Frans! Het hotel in Herrieden was uitstekend, fraaie gerenoveerde kamers en heerlijk eten.

5 dagen Würzburg, Nürnberg en Rothenburg

Mooij

Reis naar Brig waarvan heel veel niet doorging.

8 dagen zwitserland met 3 treinreizen

Nils

Slechtste busreis ooit ben meer dan 10 uur onderweg voor een rit van 5,5uur!!! 2 x uur gestopt en nog eens 30 minuten omdat de buschauffeur honger had!!!! Ik zou niet boeken als je naar Euro Disney... Slechtste busreis ooit ben meer dan 10 uur onderweg voor een rit van 5,5uur!!! 2 x uur gestopt en nog eens 30 minuten omdat de buschauffeur honger had!!!! Ik zou niet boeken als je naar Euro Disney wilt!!! Schandalig gewoon de buschauffeur is ook niet voorzichtig met koffers gooit ze gewoon naar buiten!

Disneyland paris

Nelly meijers boumans

Een ster is te veel ben in september naar Toscane geweest slecht hotel als je het een hotel kan noemen vieze kamer slecht eten badkamer te vies om te douchen heb melding gemaakt bij de... Een ster is te veel ben in september naar Toscane geweest slecht hotel als je het een hotel kan noemen vieze kamer slecht eten badkamer te vies om te douchen heb melding gemaakt bij de chauffeur reisleider was vol zei hij deed niks effen weg doet nu ook niks staat weer in programma voor volgend jaar niet gaan is ook niks te doen

10 dagen toscane hotel santa Barbara

Diana

In maart 2023 disneyland parijs geboekt voor 18 19 en 20 december. Ik kwam net erachter dat het park deze dagen helaas al om 18.30 sluit. Dat betekend 3 en half uur minder in het park. Ik belde met... In maart 2023 disneyland parijs geboekt voor 18 19 en 20 december. Ik kwam net erachter dat het park deze dagen helaas al om 18.30 sluit. Dat betekend 3 en half uur minder in het park. Ik belde met effeweg.nl voor een oplossing, ik zou bijv al blij zijn met korting voor een volgende keer. Maar dit doen ze niet. Ik vind dit erg jammer,ze kunnen de mensen die nu teleurgesteld worden toch een beetje tegemoet komen. Vorig jaar was het goed bevallen, maar door dit kies ik een volgende keer een andere reisbureau

disneyland parijs

Johanna

Een ster is teveel

Minicruise Kopenhagen Lubeck en Bremen

B M Henzen

Reisleider gemist deze reis. We kregen bij aankomst een telefoonnummer van de reisleider en that’s it. Zoek het maar uit met overvolle pendelbussen waar het een duwen en trekken is om a.u.b. mee te... Reisleider gemist deze reis. We kregen bij aankomst een telefoonnummer van de reisleider en that’s it. Zoek het maar uit met overvolle pendelbussen waar het een duwen en trekken is om a.u.b. mee te kunnen heen naar het park of terug naar je hotel. Waar onze vorige reisleider ons netjes dagelijks naar de parken bracht en na de eindshow weer ophaalde werden we eigenlijk (ondanks de klachten over de pendelbussen bij de chauffeur bekend zijn) een beetje aan ons lot overgelaten dit keer. Eigenlijk zou het een stukje service zijn te zorgen dat de reizigers veilig naar de parken kunnen en weer terug zodat ze volop van de ervaring kunnen genieten. De hotels zijn niet gethematiseerd (althans Grand Magic) niet, het is geen 4 sterren waardig. Het zou leuk zijn wanneer effeweg mensen laat verblijven in een Disney hotel ipv een partnerhotel buiten het park, zeker daar ‘s avonds de sfeer gewoon erg grimmig is in de bussen en er veel actieve zakkenrollers zijn. Nu kan dit in ieder hotel gebeuren en op iedere reis, maar de veiligheid van de reizigers zou met dit soort reizen echt voorop moeten staan naar mijn inziens. Veel mensen waren er met jonge kinderen die eerder afdropen naar het hotel. Jammer dat effeweg hierin geen verantwoordelijkheid neemt, behalve dat ze op de hoogte zijn. Bus zelf was erg oncomfortabel met veel te smalle stoelen waardoor mensen met rugklachten met enorme pijn aankwamen in hun hotel … een schande eigenlijk.

Disneyland Parijs

Heer en Mevrouw Kers. Te Apeldoorn.

Mooie reis per tourbus gemaakt effeweg.nl. Nederland. Duitsland. Denemarken. Noorwegen. Allemaal keurig verzorgd. Vriendelijke buschauffeur en gastvrouw. Helaas door foutje buschauffeur of leiding... Mooie reis per tourbus gemaakt effeweg.nl. Nederland. Duitsland. Denemarken. Noorwegen. Allemaal keurig verzorgd. Vriendelijke buschauffeur en gastvrouw. Helaas door foutje buschauffeur of leiding veerdienst Denemarken/noorwegen niet aan land Denemarken maar wel zeer mooie vaart van Stavanger naar Bergen door de fjorden. Eten aan boort zeer goed eten.hotel in Hamburg ook zeer goed. Erg vriendelijke en gezellige schaufeur en gastvrouw. Onderweg vele stops gedaan o.a. in Denemarken. Door het foutje onderweg heeft effeweg.nl ons zeer goed gecompenseerd.mijn complimenten hiervoor.. kortom alles bij elkaar fijne reis gehad met effeweg. Zou het in de toekomst zo weer doen .bedankt nog effeweg.nl. volgens mij is het samen met Bolderman. Ook al eens een busreis mee gedaan ook zeer goed. . Namens ons nog erg bedankt voor deze mooie en leuke reis.

Welke reis heeft u gemaakt?

Minicruise preikestolen Nederland Denemarken noorwegen.

Monique

Fantastische reis gehad! We werden heel veilig en professioneel van dag tot dag meegenomen door onze altijd vriendelijke en goedgemutste chauffeur David. Een vol programma, maar absoluut de moeite... Fantastische reis gehad! We werden heel veilig en professioneel van dag tot dag meegenomen door onze altijd vriendelijke en goedgemutste chauffeur David. Een vol programma, maar absoluut de moeite waard. We hadden wel meer van Cornwall willen zien, maar dan had de reis langer moeten duren. Een paar absolute hoogtepunten zijn Arundel Castle, Stonehenge en Eden Project. We hadden het geluk dat de zon het geheel elke dag nog mooier maakte. De hotels waren prima met genoeg keuze om te eten bij de buffetten.

12 dagen Devon, Cornwall, Zuid Engeland

M. Deiman

Leuke reis, goed programma met alle hoogtepunten die je wilt zien in Toscane. Erg grote groep, 48 personen. Het hotel Santa Barbara vond ik beneden de maat. Ik had de pech in villa 3 te belanden. Op... Leuke reis, goed programma met alle hoogtepunten die je wilt zien in Toscane. Erg grote groep, 48 personen. Het hotel Santa Barbara vond ik beneden de maat. Ik had de pech in villa 3 te belanden. Op alle foto's van de website van het hotel, is dit gebouw ook niet te zien en ik snap nu waarom. In dit gebouw liggen de meest gedateerde kamers, allemaal met één of meer gebreken. In de andere gebouwen had iedereen goede kamers met wifi, goed badkamer, werkende airco's etc. In villa 3 was dat in geen van de kamers het geval. Ook werd er niet (goed) schoongemaakt. Het bed werd elke dag opgemaakt, geen verschoning gehad in een week. Wel elke dag een schone handdoek.

Wat het eten betreft: ik wil het nog net niet slecht noemen, maar goed ook beslist niet. Te zout, te weinig groentes, fruit of een eitje bij het ontbijt heb ik de hele week niet gezien. Bedienend personeel daarentegen zeer vlot en vriendelijk.

Mooie reis, maar het hotel heeft wat mij betreft het rapportcijfer wel omlaag getrokken.

Singlereis Toscane