8.5/10
8.1/10

Over het algemeen heel tevreden.

prima chauffeur, soepel verloop.

nee

T. Rottine

Prettige reis met informatie over de omgeving waar we op dat moment zijn. Kundig in het chauffeurswerk

Chauffeur blijft kalm in lastige situaties.

Zou het zo niet weten. Het is al prima

Het was een goede ervaring met deze maatschappij de reizen.Nog niet eerder gedaan.
De trip ging naar de Schotse muziekshow.

goede zitplaatsen voor het event!

een tip is, verwijder eendags busreizen van 2017.
Is verwarrend.

Heel goed

snelle reactie op vragen

J. Pot

4 van de 5 keer is onze ervaring goed.

Goede sfeer. Verzorging meestal uitstekend

Laat chauffeur ook letten op hygiëne van restaurants. Ook in zijn eigen belang

s.fennis-kool

Dit jaar rommelig en laat!

Verzorging was goed.

Kom vroeger in het seizoen met de reisfolders!

Fam.van der Linde/de Haard

Wij willen graag Eemland reizen bedanken voor een fijne dagtocht naar Dickens festijn op 17-12-'17 te Deventer
Wij vonden het zeer prettig om deze dag met Eemland door te brengen , wij...

De bus was keurig op tijd op 17-12-'17

Ik heb geen verbeter punten ga zo door

Fijne maatschappij om dagtochtjes mee te maken.Behulpzaam en vriendelijke buschauffeurs.

Geduld met het omgaan van ontevreden klanten.

De zoekfunctie op de website levert niet altijd het gewenste resultaat op terwijl ik de naam van de reis toch echt goed spel.
Zo snel mogelijk overgaan op vooraf per bank betalen. nu levert het vaak een heel gedoe op en duurt het vaak lang voordat het is afgerond.

g radstok

Heel goed en verzorgt alleen jamer geen pretparken meer en niet meer op kerst dag weg

ja de stip heid

ieds lang bijven bij voor beld op kerst markten

cocky lamers

Vaak mee geweest een warme maatschappij voor de ouder wordende mens, nu het overgegaan is in andere handen is de warmte verdwenen en voert zakelijkheid de hoofdtoon, niet bij de chauffeurs wel bij...

betrokkenheid van de chauffeurs die veel begrip en vooral heel veel geduld hebben met sommige toch wel lastige reizigers. leuk aanbod van dagreisjes en meerdaagse reisjes

voor minder goed ter been zijnde een makkelijker in en uitstap. afvalzakjes bij iedere zitplaats en ik begrijp dat door de lage tarieven die jullie hanteren niet alles 1ste rang kan zijn maar dan liever geen "musea" dan slechte "dorpsmusea" dat kan aan mij liggen omdat ik veel echte musea bezoek.