Michel

Sharon, je bent geweldig! Heel erg bedankt voor het meedenken.

Reactie Edubookers.com:

We kunnen geen blozende smiley plaatsen ;-) maar graag gedaan!

Joan

Dank je voor je snelle reactie!

Manuel Delgado

Ik was eerst gaan zoeken op veel verschillende websites en toen kwam k edubookers.com tegen. Op deze site kon ik veel cursussen makkelijk vergelijken. Kon ook vragen in de chat stellen, zijn ECHT...

Linda Evers

Ik had een vraag die Jorg niet direct kon beantwoorden. Zoals beloofd belde hij netjes binnen een half uur terug met het antwoord.

Bert de Leeuw

Wat een fantastische cursusdag! Ik had advies gevraagd aan de klantenservice en ze hebben samen met mij de beste cursus gevonden. Ik heb heel veel geleerd en kom zeker weer terug.

Laila Mulder

Vorige maand heb ik via Edubookers.com een cursus gedaan. Een week geleden kreeg ik een handgeschreven kaartej van Edubookers. Zo attent!

Karlijn van Schaijk

Ik zocht een BHV cursus die mijn werkgever zou betalenn. Op edubookers.com is er een handige functie: Mijn werkgever betaalt. Hierdoor werd er meteen een mail naar mijn werkgever verzonden om de...

Mohammed Saymak

Ik wist niet zeker welke cursus ik nodig had, VCA VOL of de basis. Ben goed geholpen door de klantenservice!

Carol van Dam

Altijd de beste prijs en service!! Leuk team ook!

Bart de Ruijter

Wij staan met onze opleidingen op edubookers en zijn ontzettend blij met de samenwerking. Voor ons geen ander platform meer!