Bart de Ruijter

Wij staan met onze opleidingen op edubookers en zijn ontzettend blij met de samenwerking. Voor ons geen ander platform meer!

Christel Driessen

Al een aantal BHV cursussen geboekt. Krijg alleen maar enthousiaste reacties van de medewerkers. Top opleiders via Edubookers.

Alex Hoekstra

Was op zoek naar een bhv cursus voor 11 man bij ons op kantoor. Aanvraag ingediend en ontving binnen 24 uur 2 mooie offertes.

Joke Kontermann

De cursus die ik eerst had geboekt ging helaas niet door ivm te weining inschrijvingen. Ik baalde hier best wel van en belde naar Edubookers. Er werd met me meegedacht en dezelfde dag werd ik nog...

Joy Isla - Box

Ik had een informatieaanvraag ingediend over een BHV cursus. Tot mijn grote verbazing had ik al binnen 30 minuten een uitgebreide reactie per mail met de beste opties. Ook fijn dat je je direct kunt...

Fred Pietersen

Bedankt voor de geweldige service in chat!

Levy Corsten

Snelle en overzichtelijke website. Fijn dat Sharon zo snel reageert in de chat. Ik raad dit bedrijf 100% aan!

Ines Kromme

Helaas kon de eerste training niet doorgaan bij de opleider. Toen heeft Wesley direct een alternatief gevonden.

Paul Veldmanns

Ik boek al enkele maanden alle VCA cursussen voor mijn medewerkers via Edubookers. Ik hoef maar een mail te sturen en binnen een kwartier is het al geregeld. Ga zo door!

Brandy Waterkan

Beste Wesley, heb inmiddels al aangevraagd dus zaterdag ga ik herkansen Alvast Bedankt!