Pablo

Goed aanbod online curusssen! Fijne website

Leon

Er stonden geen startdatums bij de cursus die wil wilde doen. Ik gaf dit aan in de chat en binnen 10 minuten stond alles online en kon ik me direct inschrijven

Hans

Omdat ik op zoek ben naar een mentorschap training, had ik een bewindvoerder training gevonden maar ik was benieuwd of het voldeed aan mijn wensen. Deze heb ik kenbaar gemaakt bij Edubookers en ze... Omdat ik op zoek ben naar een mentorschap training, had ik een bewindvoerder training gevonden maar ik was benieuwd of het voldeed aan mijn wensen. Deze heb ik kenbaar gemaakt bij Edubookers en ze hebben contact opgenomen met de opleider. Achteraf bleek dat de training niet voor mij geschikt was maar er is direct een alternatief aangeboden welke past bij mijn situatie.

Sanne

Thanks Wesley voor je hulp bij het zoeken en boeken van mijn EHBO cursus

Salam

Vandaag heb ik mijn VCA examen geboekt, maar ik had daar graag e-learning bij gewild. Dat was helaas niet mogelijk. Maar Jorg heeft netjes een PDF aangeboden, zodat ik toch nog goed kon leren voor... Vandaag heb ik mijn VCA examen geboekt, maar ik had daar graag e-learning bij gewild. Dat was helaas niet mogelijk. Maar Jorg heeft netjes een PDF aangeboden, zodat ik toch nog goed kon leren voor het examen. Bedankt voor het meedenken en de snelle service.

Evita

Ik heb een aantal jaar geleden een BHV cursus gedaan, EHBO + reanimatie gehad op school alleen heb ik geen officieel EHBO diploma wat nog geldig is. Ik wilde in eerste instantie een herhalingscursus... Ik heb een aantal jaar geleden een BHV cursus gedaan, EHBO + reanimatie gehad op school alleen heb ik geen officieel EHBO diploma wat nog geldig is. Ik wilde in eerste instantie een herhalingscursus volgen maar dat was dus niet mogelijk omdat ik niet in het bezit was van een officieel certificaat. Ik kreeg direct een alternatief in de omgeving aangeboden en daar heb ik gebruik van gemaakt.

Elly

Voor een medewerker die ik graag heftruckcursus wil laten volgen, heb ik een vraag gesteld bij Sharon. Omdat we gevestigd zijn in Eindhoven en mijn collega afhankelijk is van fiets en scooter qua... Voor een medewerker die ik graag heftruckcursus wil laten volgen, heb ik een vraag gesteld bij Sharon. Omdat we gevestigd zijn in Eindhoven en mijn collega afhankelijk is van fiets en scooter qua vervoer. Heeft Sharon een cursus in de omgeving voor hem gezocht. Erg fijn dat ze zo meedenkt met de wensen van de klant!

Lisanne

Werd dezelfde dag nog gebeld toen ik informatie had aangevraagd. Mij is toen aangegeven dat de opleider zou bellen en die belde de dag erna op om extra informatie te verstrekken.

Lily

Bedankt voor de duidelijke info en snelle reactie!

Bernice

Voor 6 mensen heb ik een BHV training aangevraagd. Helaas konden ze geen losse examens aanbieden maar er werd wel een alternatief aangeboden wat prima aan de wensen voldeed.