Eddy's

Je aankoop wordt beschermd

Negatief,bestel een paar gympen en krijg ze zwart en gedragen binnen.na contact werd mij verteld dat deze gympen in de winkel hadden gestaan en dat er daarom ook korting op zat.ik ga er vanuit als...

Calvin

Ik heb een slechte ervaring met Eddy’s,
Ik heb nogmaals een bestelling geplaats, nadat me eerste niet is aangekomen, door kwijtraking van de zending.

Heb nog niks gehoord over...

Hoi Calvin,
Inmiddels hebben we elkaar aan de telefoon gehad en hebben we uw bestelling verzonden. Excuses voor het misverstand vanuit onze kant. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw bestelling! :)

Wij hebben een week geleden iets bestel en dat is nog steeds niet binnen. Ze schuiven de schuld naar post nl en zijn zeker niet behulpzaam.Wij wachten vandaag nog af en anders gaan wij er werk van...

Reactie Eddy's:

Helaas hebben we problemen gehad met PostNL die een groot aantal pakketten is kwijtgeraakt. Er loopt nog een onderzoek bij PostNL, maar we hebben besloten de klanten alvast hun geld terug te betalen zodat zij niet langer de dupe zullen zijn van deze fout bij PostNL.
We hopen u hiermee geholpen te hebben en u en uw dochter snel weer te verwelkomen in onze webshop of winkel! :)

Spullen kwamen netjes zonder kleine schade aan en niet gekreukeld was er blij mee

Marischa Doeve

Goede klantenservice
Duidelijke site

Via de webwinkel spullen gekregen die niet in de bestelde maat geleverd werden. Bovendien waren de kleren duidelijk gedragen (vieze geur) en er zat een vlek op. Winkel was op dat moment telefonisch...

Hoi,
Mocht er een item zijn dat in onze winkel is gepast proberen wij dit altijd te tackelen voor het verzenden. Onze excuses dat uw product hier doorheen is geglipt.
Het klopt dat we telefonisch minder te bereiken waren. Inmiddels hebben we ons antwoordbericht aangepast waarin we een klant meteen vragen ons een email te sturen wanneer we te druk zijn om de telefoon te kunnen beantwoorden.
Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met één van onze medewerkers.
We hopen u hiermee geholpen te hebben en u snel weer te verwelkomen in onze webshop of winkel! :)

Levering niet oke

Hoi,
We willen je graag een goed product leveren. Mocht je ontevreden zijn, neem dan even contact met ons op, dan helpen we je graag!