Eddy's

Doris Jongenelen

Heel goed, snelle levering

Mandy

De ervaringen die ik heb met dit bedrijf zijn fantastisch, want er is een ruime keus aan kleding. Daarbij heb je voor mensen met een wat lager inkomen kleding en mensen die wat meer te hebben... De ervaringen die ik heb met dit bedrijf zijn fantastisch, want er is een ruime keus aan kleding. Daarbij heb je voor mensen met een wat lager inkomen kleding en mensen die wat meer te hebben besteden. Het personeel wat er rondloopt is aardig en staat klaar om te helpen wat bij je past. Daarnaast hebben ze nog een winkel waar alleen maar sale aanwezig is. Het is handig dat deze winkel in de buurt zit van de gewone winkel, zodat je bij allebei even kan rondkijken. Elke keer als ik ga winkelen kan ik slagen om iets te kopen.

Shamira Van Kinderen

Super fijne service, zowel in de winkel als online!

Hailey

Hele leuke winkel en altijd gezellig personeel die je al tijd met alle liefde helpt

Kimberly

Kwaliteit word hier verkocht!

Lia Huisman

Super snelle, zeer nette service! Snel reactie van de klantenservice bij vragen! En top advies! Zoek je een passende cadeau, met de hulp van Eddy’s heb je het zo! Toppers voor een top cadeau!

Chayenna

Een super leuke gezellige en vooral ook mooie winkel met leuk vriendelijk personeel, die eerlijk zijn en je graag willen helpen!! Veel verschillende keus! Ook online staan ze snel voor je klaar! Een... Een super leuke gezellige en vooral ook mooie winkel met leuk vriendelijk personeel, die eerlijk zijn en je graag willen helpen!! Veel verschillende keus! Ook online staan ze snel voor je klaar! Een aanrader om in de winkel en online te shoppen!🛍🤩

Joris van de Ven

Geweldig aanbod in Merkkleding,. Op mij heeft het een verslavende werking haha,. Top personeel 👌, je word ontzettend goed geholpen. Vooral ook in het bij elkaar zoeken van leuke combinaties van... Geweldig aanbod in Merkkleding,. Op mij heeft het een verslavende werking haha,. Top personeel 👌, je word ontzettend goed geholpen. Vooral ook in het bij elkaar zoeken van leuke combinaties van kleding. Zeker een aanrader voor iedereen die van merkkleding houd. Vaak ook fikse kortingen!. 1 woord TOP!

Yesim

Mij dochter met tegenzin meegenomen naar Eddy's omdat ze nergens leuke pakken kon vinden, ze zei daar heb je ook niks voor mij weet ik zeker, maar sinds we bij Eddy's zijn geweest is het voortaan... Mij dochter met tegenzin meegenomen naar Eddy's omdat ze nergens leuke pakken kon vinden, ze zei daar heb je ook niks voor mij weet ik zeker, maar sinds we bij Eddy's zijn geweest is het voortaan alleen Eddy's ze heeft alle modellen en kleuren van Reinders :)

melissa rovers

Supper heel klant vriendelijk
aleen jammer Dat je van de outlet niks kan laten thuis bezorgen als je verweg woon zo als ik