Eddy's

Kiki bekker

Geweldig en super leuk personeel

Ria Hoveling

In 1 woord super alleen maar goede ervaringen gehad bij dit bedrijf ! klantenservice is goed reageren snel en helpen je zo goed mogelijk! de items worden goed verstuurd en heb het altijd optijd... In 1 woord super alleen maar goede ervaringen gehad bij dit bedrijf ! klantenservice is goed reageren snel en helpen je zo goed mogelijk! de items worden goed verstuurd en heb het altijd optijd binnen !! mijn enige verbeterpunt is dat de site het soms niet doet of even wegvalt maar voor de rest absoluut geen klachten ! top

Patrick mol

Klantenservice naar mijn ervaring top ! Altijd alles netjes en optijd binnen! In 1 woord super service en de kleding ook super! Enig min punt de site valt soms weg voor de rest geen min punten

Anouk

Top service, de website is overzichtelijk en heeft top merken! Laatst Reinders besteld en jullie waren er als eerste bij met de sale!! De levering was uitstekend ik kon de bezorger precies volgen.... Top service, de website is overzichtelijk en heeft top merken! Laatst Reinders besteld en jullie waren er als eerste bij met de sale!! De levering was uitstekend ik kon de bezorger precies volgen. Ga zo door!!

Danielle

Voel me genept

Reactie Eddy's:

Hi Danielle, waar kan ik je mee helpen?

D van dun

Pakketje is zoek geraakt lang geduurd voor we het geld terug kregen

Hi!
Hi!
Helaas kunnen wij als EDDY'S er natuurlijk niet alles klakkeloos crediteren wanneer een verzendpartner een zending kwijt is. Wij werken volgens protocool en dienen hiervoor een onderzoek in. Na de uitslag van het onderzoek lossen wij dit altijd netjes op met de klant.
Helaas zijn wij hier ook afhankelijk van en kunnen wij er niets aan doen om dit proces te versnellen.

Ilonka

Door een verkeerde productomschrijving op jullie website.
Heb ik een ‘tussenjas’ gekocht, in plaats van een ‘winterjas’.
Zoonlief heeft de kaartjes er snel
Vanaf geknipt, dus hij moet...
Door een verkeerde productomschrijving op jullie website.
Heb ik een ‘tussenjas’ gekocht, in plaats van een ‘winterjas’.
Zoonlief heeft de kaartjes er snel
Vanaf geknipt, dus hij moet nu heel
De winter doen met een dun ‘tussenjasje’.

Hi Ilonka,
Hi Ilonka,
Wat jammer dat je deze ervaring hebt, wij hadden deze jas natuurlijk met alle liefde gratis retour laten sturen door. Echter kunnen wij helaas niets retour nemen, waar de kaartjes al vanaf zijn.

Shane Bor

Slechte levering ik heb maandag VOOR 22:00 besteld zou het gisteren krijgen en ik wacht nogsteeds

Hi Shane,
Hi Shane,
In deze drukke tijd is kan het voorkomen dat orders vertraagd zijn. Dit is landelijk een bekend probleem en gelukkig ervaren wij niet enorm veel last en komen 95% van de pakketjes alsnog op tijd binnen bij de klanten.
Mocht je pakketje morgen nog niet zijn bezorgd, stuur ons dan even een mailtje en zoeken we naar een passende oplossing! :)

Wendy Raaijmakers

Topbedrijf! Super service en prachtige merken!