Eddy's

Laura Gubbels

Altijd een goede ervaring, ik bestel hier vaak kleding van verschillende merken. Vanaf dat je de bestelling hebt geplaatst, loopt alles goed. En de levering is ook erg snel. Ook met retourneren,... Altijd een goede ervaring, ik bestel hier vaak kleding van verschillende merken. Vanaf dat je de bestelling hebt geplaatst, loopt alles goed. En de levering is ook erg snel. Ook met retourneren, wordt alles altijd snel verwerkt. Ook als je vragen stuurt per mail worden deze snel beantwoord. Ik ben altijd tevreden over de goede service en bestel hier daarom meestal kleren zoals het merk reinders en NIKKIE via eddys ipv via de orginele site, omdat via eddys alles beter verloopt. Natuurlijk is de optie klarna ook heel handig, vooral als je items retour wil sturen. Ik raad eddys ook altijd aan, aan andere mensen als ze iets van merkkleding willen bestellen. Aangezien de service top is. Ik zou natuurlijk graag de 200 euro winnen, om nog meer leuke items te kunnen shoppen. Ik heb door de corona een dipje, en voel me altijd beter wanneer ik leuke kleren kan bestellen. Dus ik zou heel graag die 200 euro willen winnen, zodat ik nog meer nieuwe items kan bestellen.

Ingrid van bergen

Ik heb er nog geen ervaring mee,maar veel van jullie gehoord

Mindy

Super bedrijf. Super snelle levering!

Senna vos

Koop veel kleding bij jullie en het is de beste kwaliteit

Marzena Kaczmarek

Super leuke winkel .. ik winkel hier graag met leuke sfeer en vriendelijk personeel .altijd leuke kleding en heel vaak aanbiedingen !

A.D.

Ik vind het heel bijzonder dat ik nu na het schrijven 2 slechte recensies ineens wel een antwoord krijg over hoe in te loggen e.d. waar ik ondanks deze eerdere (dezelfde) vraag in de emails geen... Ik vind het heel bijzonder dat ik nu na het schrijven 2 slechte recensies ineens wel een antwoord krijg over hoe in te loggen e.d. waar ik ondanks deze eerdere (dezelfde) vraag in de emails geen goed antwoord op heb gekregen. Denk niet dat we hier nog uit gaan komen. Blijft heel bijzonder allemaal hoe het bij jullie "werkt"...

Roby Oerlemans

AMAZING

Joyce van Berlo

Top! Goede service, altijd nieuwste collecties, luxe fashion winkel

Kitty

Prima kwaliteit kleding. Bezorging is niet altijd op de volgende (werk)dag maar wel snel.

Sylvia

Super en snel geleverd