Eddy's

Lotte

De levering is super snel! Geen e-mail bevestiging ontvangen (twee keer een verschillende bestelling geplaatst en twee keer geen bevestiging) via mail, instagram of Facebook word niet op gereageerd... De levering is super snel! Geen e-mail bevestiging ontvangen (twee keer een verschillende bestelling geplaatst en twee keer geen bevestiging) via mail, instagram of Facebook word niet op gereageerd en het retourproces duurt erg lang om hier hoogte van te krijgen. Doordat ik geen contact krijg voel ik mij niet serieus genomen. Wel tevreden met het product wat ik heb ontvangen

Quincy

Super service, was een pakket kwijt geraakt via budbee bezorging. Eddys heeft dit gelijk uit gezocht en het geld terug gestort omdat het product niet meer voorradig was. Bestel er vaak en is altijd... Super service, was een pakket kwijt geraakt via budbee bezorging. Eddys heeft dit gelijk uit gezocht en het geld terug gestort omdat het product niet meer voorradig was. Bestel er vaak en is altijd top. Super bedankt nogmaals

P.burgmans

Zeer goede ervaring, snelle afwerking en reactie op je vragen

Geroy

Wacht al een week op bestelling, geen reactie vanuit hun kant normaal echt tevreden over Eddy’s maar dit was wel laatste keer!

Hi Chefke,
Hi Chefke,
Zoals ook al eerder per mail / Facebook uitgelegd is de bestelling wél verzonden. Echter ervaren onze verzendpartners op het moment ook topdrukte en zijn wij ook afhankelijk van hen. Helaas kunnen wij er op het moment dat de zending overgedragen is niets aan doen om het proces te versnellen.

Bianca Munnecom

Op 26 november heb ik 2 truien besteld. Na weken wachten heb ik er één ontvangen, die ik op 17 december direct weer heb teruggestuurd, omdat de maat niet goed was.
Hierbij aangegeven dat ik...
Hierbij aangegeven dat ik de andere trui ook niet meer hoefde, aangezien deze van hetzelfde merk was.
Hierna heb ik niks meer gehoord.

Hi Bianca,
Hi Bianca,
Wij zijn nogal verbaasd over deze review. Ik zie namelijk dat de eerste mail die ons is gestuurd over de retourzending op 30-12 is geweest. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het ontzettend druk bij EDDY'S in de december maand en hebben wij hier tussen de jaarwisseling door niet naar kunnen kijken.
Beide items die retour zijn gestuurd, zijn in goede orde ontvangen. Echter voldeed één van deze items niet aan onze retourvoorwaarden. Deze wordt vervolgens handmatig opnieuw beoordeeld door ons. Wij willen namen de kwaliteit te alle tijde hoog houden voor onze klanten. Ook wanneer zij eventueel een artikel ontvangen, wat al eerder retour is gekomen bij ons.
De bestelling is door ons nogmaals gekeurd en goedgekeurd. Deze is dan ook gecrediteerd.

Eva

Zeer slecht

Hi Eva,
Bedankt voor de zeer korte feedback. Helaas kan ik geen bestelling vinden onder je naam. Ik hoor graag van je wat de klacht is, wellicht kan ik deze voor je herzien.

Mitchel

Nooit geen Eddy’s meer.
Dit bedrijf is nog niet eens een ster waard.
Nooit geen Eddy’s meer.
Dit bedrijf is nog niet eens een ster waard.
Vorige week een trui van Black Bananas besteld. Deze was echter op tijd geleverd maar… Had een M besteld en er werd een S geleverd. Kan gebeuren maar dan komt het op een stukje service aan. Duurde 4 dagen voordat er eindelijk is een retourlabel werd aangemaakt. Vervolgens heb ik nog steeds niet vernomen wanneer de goede trui geleverd gaat worden. Dit is natuurlijk vanuit Eddy’s zeer slecht geregeld en daarom zal ik er nooit geen kledingstuk meer kopen en zal ik het ook zeker niet aanraden bij de mensen om mij heen.

Boy hamer

Supersnelle en goede levering voor een top prijs

Julien

Slechte ervaring vanwege onbereikbaarheid. Na 1 week/weken pas reactie op de mails. Geen reactie op de gestelde vragen in deze mails. Komen afgesproken beloftes niet na! Absoluut niet aan te raden.

Hi Julien,
Hi Julien,
Ik ben eigenlijk nogal verbaasd over je reactie aangezien ik net nog op je mail heb gereageerd. Wij als EDDY'S hebben je een tegoedbon aangeboden en die willen wij nog zeker geven. Echter is het niet aan de klant om te bepalen dat het bedrag van de factuur wordt gehouden.
Zoals ik net al aangaf, mocht je de bon nog willen stuur ik deze vandaag nog naar je door. Mocht je dit niet willen wil ik je wel een hele fijne jaarwisseling wensen!
Team
EDDDY'S.

Monique

Slecht. bestelling bezorgen duurt lang! en dan ineens krijg je bericht van budee dat Eddys de bezorging geannuleerd heeft.
Helaas is Eddys zelf dan niet te bereiken en moet je wacht totdat je...
Helaas is Eddys zelf dan niet te bereiken en moet je wacht totdat je een mail terug ontvangt. Dacht nog voor de kerst de kleding binnen te hebben maar ik zie het somber