Reviews

Eddy's

8.9 / 10
5089 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

5089 Reviews

Fabienne Overhand

1/10

Ik heb vorige week woensdag mijn bestelling geplaatst. Ik heb niks meer vernomen. Ik heb een aantal keer gebeld en gemaild. Hier krijg ik geen reactie op. Ze beloven de volgende dag te bezorgen. Als... Ik heb vorige week woensdag mijn bestelling geplaatst. Ik heb niks meer vernomen. Ik heb een aantal keer gebeld en gemaild. Hier krijg ik geen reactie op. Ze beloven de volgende dag te bezorgen. Als je belt moet je een mail sturen en daar wordt ook niet op gereageerd.

Reactie Eddy's:

Hi Fabienne,
Bedankt voor je feedback. Echter zie ik dat de eerste mail naar ons pas gisteren om 11:18 was. Daarna volgden er nog een aantal andere mails. Wij werken op chronologische volgorde...
Hi Fabienne,
Bedankt voor je feedback. Echter zie ik dat de eerste mail naar ons pas gisteren om 11:18 was. Daarna volgden er nog een aantal andere mails. Wij werken op chronologische volgorde en hierdoor krijg je (onbedoeld) later antwoord dan gewenst. Ik wil natuurlijk graag met je meekijken wat er mis gaat, alleen hebben wij hiervoor natuurlijk wel de tijd voor nodig.
Ik zal dit verder per mail met je oppakken.


Claudia van Heel

4/10

Net voor kerst een Nikkie pak gekocht en betaald. Zonder account besteld. Een week later had ik nog niks gehoord. Na contact per email te hebben gelegd (webshop was telefonisch niet bereikbaar),... Net voor kerst een Nikkie pak gekocht en betaald. Zonder account besteld. Een week later had ik nog niks gehoord. Na contact per email te hebben gelegd (webshop was telefonisch niet bereikbaar), kreeg ik na een paar dagen bericht dat mijn bestelling nog niet was verwerkt maar dat er leveringsproblemen waren. In eerste instantie had ik besloten om de order nog uit te laten staan. Twee dagen later heb ik per email laten weten dat ik er toch vanaf wil zien, het pak was ook niet meer te vinden op hun site. Ik kreeg een dag later een mailtje dat ze gingen annuleren. Heb daarop terug gemaild wanneer ik mijn betaling terug krijg. Tot op heden niks meer gehoord. Heel vervelend dat je achter je geld aan moet, betreft ordernummer ORD41429

Reactie Eddy's:

HI Claudia,
Bedankt voor je feedback en onze excuses dat je dit zo hebt ervaren bij EDDDY'S. Deze bestelling was inderdaad vertraagd, dit heb ik je ook per mail laten weten. Ook is het bedrag...
HI Claudia,
Bedankt voor je feedback en onze excuses dat je dit zo hebt ervaren bij EDDDY'S. Deze bestelling was inderdaad vertraagd, dit heb ik je ook per mail laten weten. Ook is het bedrag direct gecrediteerd nadat je aangaf dat je de bestelling niet meer wilde.
Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je .


N

1/10

Nog niks ontvangen!!

Reactie Eddy's:

Hi,
Bedankt voor de feedback. Helaas kan ik uit je anonieme naam en het niet achterlaten van een comment niet opmaken wat de klacht precies is. Hierdoor kan ik je helaas ook niet verder helpen.


Chantal

2/10

Helaas is er geen telefonisch contact te krijgen met de winkel of de webshop. 3 januari een bestelling gedaan en tot op heden is de bestelling niet binnen. Geen reactie op mijn e-mail, via instagram... Helaas is er geen telefonisch contact te krijgen met de winkel of de webshop. 3 januari een bestelling gedaan en tot op heden is de bestelling niet binnen. Geen reactie op mijn e-mail, via instagram een bericht gestuurd hier ook geen reactie op gehad. Heel vervelend omdat er op de website staat voor 22:00 besteld volgende dag in huis.

Reactie Eddy's:

Hi Chantal,
Bedankt voor je feedback. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je een PRE-ORDER hebt geplaatst die inmiddels verwerkt en verzonden is. Mocht deze nog niet ontvangen zijn,...
Hi Chantal,
Bedankt voor je feedback. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je een PRE-ORDER hebt geplaatst die inmiddels verwerkt en verzonden is. Mocht deze nog niet ontvangen zijn, dan horen wij het natuurlijk graag.


Pascal

10/10
(Bewerkt)

Wat problemen gehad,maar dat is netjes opgelost

Reactie Eddy's:

Bedankt Pascal! Fijn om te horen!


Claudia

7/10

Bestelling gedaan voor de Kerst en deze werd supersnel geleverd. Helaas was de bestelling niet compleet en kon het missende kledingstuk niet gevonden worden. Telefonisch contact was helaas niet... Bestelling gedaan voor de Kerst en deze werd supersnel geleverd. Helaas was de bestelling niet compleet en kon het missende kledingstuk niet gevonden worden. Telefonisch contact was helaas niet mogelijk, dan krijg je een bandje. Alleen maar via mail. Het duurde even, zal waarschijnlijk door de decemberdrukte komen, maar uiteindelijk hebben ze netjes het geld teruggestort. Jammer dat het kledingstuk er niet meer was, maar wel een nette service.

Reactie Eddy's:

Hi Claudia, bedankt voor het delen van je ervaring en fijn dat we het netjes hebben kunnen oplossen. We hopen je snel weer van nieuwe items te kunnen voorzien! Groetjes Team Eddys


Marianne

5/10

Bestellen ging soepel. Vroeg besteld voor de kerst, blijk je maar twee weken retourrecht te hebben. En dat in deze tijd. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar al weken hetzelfde bandje: we... Bestellen ging soepel. Vroeg besteld voor de kerst, blijk je maar twee weken retourrecht te hebben. En dat in deze tijd. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar al weken hetzelfde bandje: we zijn druk. Nu zit ik met een pak dat ik wil ruilen voor een andere maat en ik krijg niet de mogelijkheid om dit op te lossen. Motiveert mij niet om nog eens te bestellen….

Reactie Eddy's:

Hi Marianne,
Bedankt voor je review. Wij hebben voor Kerst het termijn van 14 naar 21 verlengd. Je kunt je retour aanmelden via de volgende link: www.retourneren.nl/eddy-s/
Mochten er nog...
Hi Marianne,
Bedankt voor je review. Wij hebben voor Kerst het termijn van 14 naar 21 verlengd. Je kunt je retour aanmelden via de volgende link: www.retourneren.nl/eddy-s/
Mochten er nog verdere vragen zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.


M

1/10

Wat een service.. bestelling gedaan 4 dagen geleden, de website vermeld vandaag voor 22:00 uur besteld morgen in huis! Inmiddels 4 dagen verder, geen bestelling,geen annulering, geen geld terug... Wat een service.. bestelling gedaan 4 dagen geleden, de website vermeld vandaag voor 22:00 uur besteld morgen in huis! Inmiddels 4 dagen verder, geen bestelling,geen annulering, geen geld terug gekregen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, via de mail niet bereikbaar, en via fb of insta ook niet bereikbaar. Slechte service die ik ooit gezien heb. Ze reageren nergens op maar vernoemde. Je bestelling ook niet! Zou hier niet bestellen.zeer zeer slechte geregeld allemaal. Je krijgt 0 contact met ze

Reactie Eddy's:

Hi,
Helaas kan ik niet opzoeken wat er mis is gegaan met de bestelling. Ook kan ik geen enkele mail vinden onder het mail adres waarmee je. de review plaatst. Ik hoor graag van je wat de klacht...
Hi,
Helaas kan ik niet opzoeken wat er mis is gegaan met de bestelling. Ook kan ik geen enkele mail vinden onder het mail adres waarmee je. de review plaatst. Ik hoor graag van je wat de klacht is, dan kijk ik even met je mee!


B

2/10

Zou hier niks bestellen

Reactie Eddy's:

Hi,
Helaas kan ik niet opzoeken wat er mis is gegaan met de bestelling. Ook kan ik geen enkele mail vinden onder het mail adres waarmee je. de review plaatst. Ik hoor graag van je wat de klacht...
Hi,
Helaas kan ik niet opzoeken wat er mis is gegaan met de bestelling. Ook kan ik geen enkele mail vinden onder het mail adres waarmee je. de review plaatst. Ik hoor graag van je wat de klacht is, dan kijk ik even met je mee!


Edyta

1/10

Ik raad het niet aan!!!!!
moeilijk contact.
Ik wacht al meer dan een week op een bestelling die nog niet eens is verzonden.....