Reviews

Eddy's

8.9 / 10
5089 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

5089 Reviews

Jörgen van der Meulen

1/10

Niet te bereiken, status bestelling onduidelijk

Reactie Eddy's:

Hi Jorgen, we zien dat we inmiddels wel contact hebben gehad per mail.


Dexter wensveen

8/10
(Bewerkt)

Goed

Reactie Eddy's:

Bedankt Dexter! Fijn om te horen


Dimphy

4/10

3 januari een bestelling geplaatst en betaald helaas nog niks binnen, verschillende keren gemaild want ja telefonisch geen contact te krijgen. Een kleding stuk ligt in een ander depot, ja en dat... 3 januari een bestelling geplaatst en betaald helaas nog niks binnen, verschillende keren gemaild want ja telefonisch geen contact te krijgen. Een kleding stuk ligt in een ander depot, ja en dat duurt dan zolang.. Jammer dat het zo slecht is kwa online bestellen. We komen vaak bij jullie in de winkel en dat is echt top.. Maar dit kan echt niet.

Reactie Eddy's:

Hi Dimphy, allereerst super vervelend dat de bestelling vertraagd bleek te zijn! Dat is zeker niet de normale gang van zaken. Wel hebben we je ook uitgelegd dat vanwege de vervelende corona... Hi Dimphy, allereerst super vervelend dat de bestelling vertraagd bleek te zijn! Dat is zeker niet de normale gang van zaken. Wel hebben we je ook uitgelegd dat vanwege de vervelende corona maatregelen en de winkel sluiting, onze voorraad voor 80% hebben verhuisd naar de webshop en hierdoor zijn sommige artikelen wat vertraagd geweest in de omloop snelheid van de orders omdat deze ook ingehuisd moesten worden. Wij hopen dat je begrijpt dat wij dit niet doen om vervelend te zijn, maar echt puur uit noodzaak zodat wij zoveel mogelijk klanten alsnog kunnen voorzien van onze producten die wij enkel online konden verkopen. Wij hopen alsnog op je begrip hierin want zowel in de winkel als webshop streven wij naar hetzelfde level van service. We zien je snel terug voor weer een fijne ervaring! Groetjes Team Eddy's


Vivian

1/10

7 dagen geleden bestelling gedaan. Nog steeds geen product ontvangen, op mails geen reactie.


Naomi Kuijvenhoven

1/10
(Bewerkt)

Heel slecht bedrijf! Raad het af hier te bestellen. Rekenen wel goedkopere prijzen maar de retour methode is wat ingewikkelder. Hele slechte communicatie. Al 2 maanden bezig om een broek te... Heel slecht bedrijf! Raad het af hier te bestellen. Rekenen wel goedkopere prijzen maar de retour methode is wat ingewikkelder. Hele slechte communicatie. Al 2 maanden bezig om een broek te retourneren, en er wordt nu niet meer op gereageerd. Komen afspraken niet na en communicatie tussen winkel en magazijn is heel slecht. Erg jammer!


Heel raar dat er wel binnen drie dagen op mijn feedback geantwoord kan worden... De service wordt steeds slechter en brutaler. Met de vraag of ik mijn feedback wil gaan veranderen anders krijg ik geen label. Hiernaast werd het probleem elke keer bij mij neergelegd omdat de retour data verstreken was, vanwege een retour waarbij een uitzonder zou worden gemaakt maar niet aangenomen werd. Hiernaast moet ik elke keer een week wachten op een antwoord, en ja nu zijn er dus 50 dagen verstreken.
Ze willen mij overhalen om een goede review te schrijven waarna ik dan pas een label zou ontvangen.
Een hele slechte zaak dat je je klanten onder druk moet zetten om een goede review te ontvangen! Er triest.
Dat dit zich een klantenservice noemt...
Mij zie je hier NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER TERUG!

P.s. in de winkel zijn ze gelukkig een stuk slimmer en klantvriendelijker!

Reactie Eddy's:

Hi Naomi,
Bedankt voor je feedback. Ik zal de situatie even wat duidelijker schetsen, want deze review is niet helemaal fair.
Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, deze heb je via een...
Hi Naomi,
Bedankt voor je feedback. Ik zal de situatie even wat duidelijker schetsen, want deze review is niet helemaal fair.
Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, deze heb je via een eigen DHL label retour gestuurd terwijl wij via een retour systeem werken, ook heb je deze zending zelf naar een verkeerd adres gezonden. De zending is vervolgens na meerdere weken weer retour afzender gegaan. Nadat jij de zending weer in ontvangst hebt genomen, hebben wij per mail afgesproken dat de zending bij hoge uitzondering nog retour mocht. Ook al waren er inmiddels meer dan 50 dagen verstreken. Daarbij zou je ook nog een kosteloos label van ons ontvangen, omdat wij het erg vervelend voor je vonden.
Nadat dit is afgesproken en wij echt onze nek voor je hebben uitgestoken worden wij alsnog in een kwaad daglicht gezet. Wij willen je niet overhalen om een goede review te schrijven, maar wel om een eerlijke review te schrijven. ;)
Fijne avond!
Groetjes,
Team EDDY'S.


Borgers

1/10

Slechte levering en slecht bereikbaar


Sanne Prinsze

10/10

Je moet gewoon even geduld hebben maar uiteindelijk krijg je een top product geleverd dus het is het wachten waard 😃👍🙏

Reactie Eddy's:

Bedankt Sam! Dank voor je begrip in deze drukke tijd!


Elvira

1/10

Ik heb vorige week besteld en het is nog steeds niet binnen , ook geen mail gehad dat het verzonden is. Zelf gemaild nog geen gehoor ben heel benieuwd na de afloop hiervan

Reactie Eddy's:

Hi Elvira,
Bedankt voor de feedback. Ik zie dat er op 10-01 om 18:42 een mail is geweest met de vraag wanneer je de bestelling zou ontvangen. Wij hebben daar op 12-01 om 14:24 op gereageerd....
Hi Elvira,
Bedankt voor de feedback. Ik zie dat er op 10-01 om 18:42 een mail is geweest met de vraag wanneer je de bestelling zou ontvangen. Wij hebben daar op 12-01 om 14:24 op gereageerd. Helaas kunnen wij geen bestelling vinden onder d naam Elvira Zoomen en zouden wij graag je ordernummer ontvangen. Helaas hebben wij hier tot op heden nog geen reactie op mogen ontvangen.
Wij horen het natuurlijk graag van je.
Groetjes,
Team EDDY'S


Roy hendriks

10/10

Top service altijd !!

Reactie Eddy's:

Super bedankt Roy! Zijn we blij mee!


Mersedes Rengers

1/10

Mijn dochter heeft in.gold.we TRUST besteld voor heel veel geld, dit was ook zeer snel geleverd. maar helaas na 1 dag dragen brokkelen de letters er al vanaf. heb mail verstuurd en paar keer gebeld... Mijn dochter heeft in.gold.we TRUST besteld voor heel veel geld, dit was ook zeer snel geleverd. maar helaas na 1 dag dragen brokkelen de letters er al vanaf. heb mail verstuurd en paar keer gebeld wat niet wordt beantwoord. zeer slechte ervaring.

Reactie Eddy's:

Hi Mersedes,
Bedankt voor de feedback. Helaas kan ik onder de naam Rengers geen bestelling vinden. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met het volgende email adres: webshop@eddy-s.nl...
Hi Mersedes,
Bedankt voor de feedback. Helaas kan ik onder de naam Rengers geen bestelling vinden. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met het volgende email adres: webshop@eddy-s.nl
Wij zullen klachten indien gegrond, altijd netjes afhandelen.
Groetjes,
Team EDDY'S