Eddy's

Kneepkens

Op 16 juli jl. een bestelling gedaan (shirt en jas) via de website www.2legare.com en betaald, echter tot op heden niets ontvangen, terwijl op de website "next day delivery" staat vermeld. Op 22... Op 16 juli jl. een bestelling gedaan (shirt en jas) via de website www.2legare.com en betaald, echter tot op heden niets ontvangen, terwijl op de website "next day delivery" staat vermeld. Op 22 juli nog niets ontvangen en een mail gestuurd. Ook op de mail nog geen reactie gehad, inmiddels is het nu 27 juli. Vandaag gebeld, maar zowel bij de keuze voor winkel of website wordt middels een ingesproken bandje aangegeven dat ze je niet te woord kunnen staan en de verbinding automatisch verbroken. Zeer slechte service! Ik vraag me af of we überhaupt nog iets gaan ontvangen of ons geld kwijt zijn...

Reactie Eddy's:

Hi, bedankt voor deze review. Ondanks dat wij 2Legare in onze winkel en online verkopen is dit een ander bedrijf. Deze beoordeling is dan hopelijk ook niet gericht aan ons, maar aan het merk zelf..?... Hi, bedankt voor deze review. Ondanks dat wij 2Legare in onze winkel en online verkopen is dit een ander bedrijf. Deze beoordeling is dan hopelijk ook niet gericht aan ons, maar aan het merk zelf..? Wij hopen natuurlijk dat je snel antwoord en je pakketje ontvangt echter hebben wij hier geen invloed of zicht op. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen.., laat het ons dan zeker even weten!

Caby

Item ontvangen met beveiliging er op. Na uiteindelijk deze kosteloos retour te kunnen sturen, heb ik deze nog steeds niet terug zonder beveiliging. Ik heb dit namelijk duidelijk vermeld op het... Item ontvangen met beveiliging er op. Na uiteindelijk deze kosteloos retour te kunnen sturen, heb ik deze nog steeds niet terug zonder beveiliging. Ik heb dit namelijk duidelijk vermeld op het retourformulier en per email. Dus nee, de service is niet alles!

Reactie Eddy's:

Hi Caby, bedankt voor je bestelling en natuurlijk ook voor je review. Ik ben even in je case gedoken en zie dat je broek ontlabelt is en onderweg is terug naar jou.
Veel plezier ermee en mocht...
Veel plezier ermee en mocht je nog vragen hebben stuur ons dan gerust een mailtje! Kijken met alle liefde met je mee.

Nadia

Items damaged

Reactie Eddy's:

Hi Nadia, thank you for your review and we are sorry that you have an item that is damaged. I checked with you and you returned it to us and it is of course not nice that you have received a item... Hi Nadia, thank you for your review and we are sorry that you have an item that is damaged. I checked with you and you returned it to us and it is of course not nice that you have received a item thats damaged, but we will of course solve this together with you as soon as it has been processed by my colleagues from the complaints department. We will get back to you as soon as possible! you'll hear from us.

J Timmermans

Fabrieksfout is blijkbaar het probleem van de klant

Fabrieksfout is blijkbaar het probleem van de klant

Ik kocht ondertussen 4 weken geleden een shirt welke mij goed bevallen was. Ik wilde hetzelfde shirt ook in een andere kleur dus bestelde ik hem.
Ik had hetzelfde shirt dus ik had hem niet meer aangedaan en zo in de kast gelegd. Toen ik hem aanwilde zag ik dat hij kapot was bij de naad. Na mail contact gehad te hebben kreeg ik te horen dat ik fotos moest maken en dat ik hem dan terug kon sturen zodat ze het konden overleggen met de leverancier. Daarna zou er contact gelegd worden over de oplossing.

Na een week nam ik contact op. Reactie het shirt is ontvangen. Na weer een aantal dagen weercontact opgenomen. Reactie het shirt ligt bij de kleermaker.

Dit is niet overlegd. Ik heb een nieuw shirt besteld wat kapot is. Een fabrieksfout. Dat hoef ik niet. Het is een shirt van normaal 80 euro!!! Het zou wel zo netjes zijn om een nieuwe te sturen of het geld terug te storten. Even overleg voordat er zomaar iets gedaan wordt.

Oplossing die ik wil, Graag geld terug! Ik heb het shirt 14 juni retour gestuurd...

Reactie Eddy's:

Hi Jeroen, bedankt voor je review en wat vervelend dat je het zo ervaart en er een klacht op je item is gekomen. Wij hebben de klacht beoordeeld en dit een gelukkig niet eerder voorkomen klacht.... Hi Jeroen, bedankt voor je review en wat vervelend dat je het zo ervaart en er een klacht op je item is gekomen. Wij hebben de klacht beoordeeld en dit een gelukkig niet eerder voorkomen klacht. Omdat het item gewassen/ gedragen is en de klacht op te lossen valt door hem te laten maken bij onze kleermaker hebben we ervoor gekozen om dit te laten doen.
Helaas heeft hierin bij de terugkoppeling naar jou wel een kleine miscommunicatie ondervonden. Je geeft zelf aan dat je het item ook in een andere kleur al hebt, dus kan zelf ook concluderen dat het hierbij niet gaat om gebreken aan het item zelf.
Je items is inmiddels retour ontvangen vanuit onze kleermaker en is weer zo goed als nieuw. Helaas kunnen wij bij gedragen items deze niet zomaar als zijnde retour verwerken en aan je crediteren en ontvang je daarom je bestelde shirt (gemaakt) vanuit ons terug.
We hopen dat je er veel plezier van hebt en wensen je een fijne dag. Bij verdere vragen lezen we het natuurlijk graag!

sanne groenestijn

Hele slechte service ik heb een witte trui besteld met zwarte letters dan ontvang ik een witte trui met witte letters dan schrijf ik een e-mail om een klacht in te dienen om een oplossing te vinden... Hele slechte service ik heb een witte trui besteld met zwarte letters dan ontvang ik een witte trui met witte letters dan schrijf ik een e-mail om een klacht in te dienen om een oplossing te vinden maar krijg geen reactie

Reactie Eddy's:

Hi Sanne, bedankt voor je review en jammer dat je het zo ervaart. We hebben even met je meegekeken en we hebben netjes op je mail gereageerd en uiteraard ook op je aanvraag. Misschien dat hierin... Hi Sanne, bedankt voor je review en jammer dat je het zo ervaart. We hebben even met je meegekeken en we hebben netjes op je mail gereageerd en uiteraard ook op je aanvraag. Misschien dat hierin helaas een miscommunicatie in is ondervonden en dat dit misschien over het hoofd is gezien, maar we denken en kijken uiteraard altijd met de klant mee en gelukkig zijn we samen tot een oplossing gekomen! Mochten er nog vragen zijn horen we het graag!

Saskiaa

Heel goed

Bedankt Saskia!

Lucas

Moeizame klachtenafhandeling, uiteindelijk redelijk opgelost.

Reactie Eddy's:

Hi Lucas, jammer dat je het zo ervaart en nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie, gelukkig hebben we het samen kunnen oplossen! Mochten er nog vragen zijn horen we het graag

Laiza

Als er een probleem is kan je de klantenservice bereiken en helpen ze je goed

Reactie Eddy's:

Hee Laiza, bedankt voor de sterren en dit mooie compliment! Ons team staat met alle liefde voor je klaar! Hopelijk tot snel in onze winkel, of online!

Sander van leeuwen

Top bedrijf. Snel verzenden.top service. En ruimen keus.

Reactie Eddy's:

Hi Sander, bedankt voor je review en fijn dat je het zo ervaart! Tot de volgende keer