Eddy's

Desiree

Bedrijf is niet bereikbaar

Reactie Eddy's:

Hi Desiree, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Wij zijn helaas telefonisch niet bereikbaar. Indien je ons namelijk belt vragen wij via het telefonische bandje om via de mail... Hi Desiree, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Wij zijn helaas telefonisch niet bereikbaar. Indien je ons namelijk belt vragen wij via het telefonische bandje om via de mail en socials contact op te nemen in plaats van om te bellen. Wij zijn elke dag van de week bereikbaar via de mail en onze social media kanalen omdat wij op deze manier namelijk zoveel mogelijk klanten kunnen helpen op een dag en zo voorkomen we vervelende telefonische wachtrijen met een (vaak irritant) bijbehorend wachtmuziekje.
Inmiddels hebben we elkaar toch telefonisch gesproken en zijn we blij dat we het hebben kunnen oplossen.

jano

Mij traingspak zo komen binnen 1-2 werkdagen en is niet gekomen.

Reactie Eddy's:

HI, bedankt voor je review en wat leuk dat je ons 3,5 sterren geeft! Wel super jammer dat je bestelling helaas iets later was gekomen wegens een vertraging, maar fijn dat die er is! Heel veel... HI, bedankt voor je review en wat leuk dat je ons 3,5 sterren geeft! Wel super jammer dat je bestelling helaas iets later was gekomen wegens een vertraging, maar fijn dat die er is! Heel veel plezier ermee en we wensen je een fijne dag !

Savana

2 Reinders pakket besteld een zwarte maat M en een beige maat L. In totaal dus 4 stuks. Beide pakken paste niet dus heb alles terug gestuurd, nu zeggen ze dat ze maar 3 artikelen ontvangen hebben?... 2 Reinders pakket besteld een zwarte maat M en een beige maat L. In totaal dus 4 stuks. Beide pakken paste niet dus heb alles terug gestuurd, nu zeggen ze dat ze maar 3 artikelen ontvangen hebben? Wat moet ik überhaupt met 1 los artikel van een heel pak? Ze zeggen dat ze een waterdicht systeem hebben en er geen fouten worden gemaakt, maar dat is toch wel echt zo. Ik las ook al dat meer mensen dit hebben meegemaakt. Nu hoor ik er al een tijdje niks meer van. Ik ga dit NIET betalen!

Reactie Eddy's:

HI Savana, bedankt voor je review en wat vervelend dat je het zo ervaart! we hebben even met je meegekeken en we zien dat we je op 15-9 hebben gemaild en hebben daar helaas tot op heden nog geen... HI Savana, bedankt voor je review en wat vervelend dat je het zo ervaart! we hebben even met je meegekeken en we zien dat we je op 15-9 hebben gemaild en hebben daar helaas tot op heden nog geen reactie op mogen ontvangen. We horen het graag mocht je nog vragen hebben!

Chantal

Super slecht, keer op keer !

Reactie Eddy's:

Hi Chantal, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Ik heb even met je meegekeken in de mail, omdat ik uiteraard graag met je mee kijk naar de case en wat er precies aan de hand... Hi Chantal, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Ik heb even met je meegekeken in de mail, omdat ik uiteraard graag met je mee kijk naar de case en wat er precies aan de hand is, maar ik kan echter helaas niets vinden... Ik weet daarom helaas niet wat er is voorgevallen en waarom je dit zo ervaart
je mag dit uiteraard altijd naar ons mailen en bij vragen ook en dan kijken we met liefde met je mee !

Dionne

Ik zit al een paar dagen te wachten op mijn bestelling. Het zou er binnen 1-2 werkdagen zijn. Ik krijg nu elke keer een mail dat het later komt. Vraag me af of het überhaupt nog komt…

Reactie Eddy's:

Hi Dionne, bedankt voor je review en wat jammer dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag met je meekijken wat er precies met de order aan de hand is, maar kan helaas niets vinden... Hi Dionne, bedankt voor je review en wat jammer dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik wil graag met je meekijken wat er precies met de order aan de hand is, maar kan helaas niets vinden op je email die je hierbij hebt genoteerd. Zou je ons hierover een mailtje willen sturen naar; webshop@eddy-s.nl. dan kijken we graag mee !

Alicia Fidan

Je krijgt alleen maar neppe kortingscodes die niet werken

Reactie Eddy's:

Hi Alicia, bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat je het zo ervaart! Ik kan helaas geen mailcontact met je vinden en we willen je natuurlijk graag helpen en kijken wat er mis gaat,... Hi Alicia, bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat je het zo ervaart! Ik kan helaas geen mailcontact met je vinden en we willen je natuurlijk graag helpen en kijken wat er mis gaat, gaat het toevallig om een persoonlijke kortingscode of om de 10% nieuwsbrief / welkomst actie, zou je ons hiervoor een mailtje willen sturen; webshop@eddy-s.nl. dan kijken we graag mee!

e te r

Slecht

Reactie Eddy's:

Hi Angelique, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Ik zie helaas geen mailcontact met je hierover en had graag met je mee willen kijken, maar ik zie staan dat het gaat bij de... Hi Angelique, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Ik zie helaas geen mailcontact met je hierover en had graag met je mee willen kijken, maar ik zie staan dat het gaat bij de details bij deze review dat het gaat om een item die we retour niet aan hebben kunnen nemen wegens vlekken die het item bevatten.
Wij verkopen enkel items die in top conditie zijn en hebben het item van je retour ontvangen met vlekken erop te zien. Wij hanteren een erg strenge retourprocedure, omdat wij natuurlijk enkel items verkopen die in top conditie zijn en er is ook geen melding gemaakt voor het retourneren dat er vlekken op het item zitten.
Wij kunnen dit niet meer verkopen en daardoor is de retour afgekeurd en geretourneerd aan je.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mochten er nog vragen zijn mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen!
Team Eddy's

Tim Postma

Slechte service, beschadigd product ontvangen is klant zijn probleem.

Slechte service, beschadigd product ontvangen is klant zijn probleem.

Shirt gekocht, ontvangen en direct beviel de kleur mij niet. Ik heb het shirt niet eens gepast want ik zou hem toch niet houden. Had 9 dagen niks van hen gehoord, zelf achter aan gemaild, zeggen zij ineens dat het shirt wat ik terug gestuurd heb beschadigd zou zijn. Dit is mij nooit opgevallen aangezien ik het shirt niet eens aan gehad heb. Zij beweren dat er 'bloedvlekken' in zitten maar dit kan dus niet van mij zijn. Ongevraagd het shirt terug gestuurd naar mij en nu weigeren ze met enige oplossing te komen. Volstrekt belachelijk, vermijd deze winkel ten aller tijde.

Reactie Eddy's:

Hi Tim, bedankt voor je review. Er is meerdere malen en nog steeds iedere dag contact over en weer met je over het item met bloedvlekken wat jij retour hebt gestuurd. Je hebt deze ook helaas niet... Hi Tim, bedankt voor je review. Er is meerdere malen en nog steeds iedere dag contact over en weer met je over het item met bloedvlekken wat jij retour hebt gestuurd. Je hebt deze ook helaas niet van te voren bij ons gemeld toen je het item in ontvangst hebt genomen. Helaas voldoet het item niet aan onze retourvoorwaarden door de kleine bloedvlekken op de rug en is het item daarom naar je terug gestuurd. Ik snap dat dit ontzettend vervelend voor je is echter kunnen wij hier helaas geen uitzondering van maken omdat het item dus niet voldoet aan onze retourvoorwaarden door de bloedvlekjes op de rug. Toch hopen we in de toekomst je wellicht nog blij te kunnen maken met een ander item!

Mickel

Super service en snelle levering nooit problemen gehad

Reactie Eddy's:

Mickel, bedankt voor je review en je aanbeveling! tot snel!

Kneepkens

Hierbij een reactie op mijn aangegeven ervaring onderstaand. Er wordt gereageerd dat de winkel Eddy‘s niets te maken heeft met de webshop van www.2legare.com, maar dat is volstrekt onjuist. Zowel... Hierbij een reactie op mijn aangegeven ervaring onderstaand. Er wordt gereageerd dat de winkel Eddy‘s niets te maken heeft met de webshop van www.2legare.com, maar dat is volstrekt onjuist. Zowel adresgegevens als telefoonnummers van beiden zijn exact hetzelfde. KVK gecheckt en zowel de winkels als 2Legare Fashion Group behoren tot dezelfde organisatie. Tot op heden nog steeds geen b3stelling ontvangen en geen reactie op mijn mail. Als je de aangegeven telefoonnummers belt van winkel en webshop krijtje een bandje te horen en wordt de verbinding verbroken. Kortom, ze zijn op geen enkele wijze bereikbaar. Dit lijkt op fraude, want wij hebben wel reeds betaald… Dus verzoek aan jullie om contact met mij op te nemen, zoals door jullie zelf voorgesteld. Hiermee kun je ons helpen…

Reactie Eddy's:

Beste, we hebben vernomen dat alles is opgelost met het merk. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij het graag!