Eddy's

Regina Kras

Wat een geweldige acties bij jullie!! Ben altijd super blij en zeer tevreden met alle kleding enz!! Top!!

Reactie Eddy's:

HI Regina, Bedankt voor je review en wat fijn dat de kleding altijd bevalt! Tot een volgende keer.

Angela

FEESTJE!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de aanbeveling en de review Angela! Tot een volgende keer.
Team Eddy's !

Samantha

Super service

Bedankt Samantha!

D.Vissers

Trainingspak besteld, kapot, geretourneerd.
Zo'n zelfde pak opnieuw besteld.... KRIJG IK HETZELFDE KAPOTTE TRAININGSPAK !!!!!!!
En door de trage verwerking en niet bereikbaar per telefoon...
Trainingspak besteld, kapot, geretourneerd.
En door de trage verwerking en niet bereikbaar per telefoon was verjaardag cadeau voor kleinzoon te laat. Snert zaak.

Reactie Eddy's:

Beste Dirk, wat vervelend dat deze situatie is ontstaan. Op de retourafdeling bij ons distributie centrum is het waarschijnlijk niet duidelijk geweest dat het item een klacht bevatte. Wellicht zat... Beste Dirk, wat vervelend dat deze situatie is ontstaan. Op de retourafdeling bij ons distributie centrum is het waarschijnlijk niet duidelijk geweest dat het item een klacht bevatte. Wellicht zat het retourformulier niet bijgesloten in de doos. Vervolgens is het stuk op voorraad gelegd waardoor deze opnieuw verzonden kon worden bij een nieuwe bestelling en dus weer bij u terecht is gekomen.
Dit is een menselijke fout geweest en komt gelukkig haast nooit voor. Ook kunnen we het gemakkelijk met je oplossen zodat u zsm een juist exemplaar ontvangt. We hebben hierover gelukkig al persoonlijk contact en zijn we het aan het aan het oplossen.
Met vriendelijke groet, team Eddy's

Diana Oostendorp

Tijdens een dagje shoppen in Eindhoven ontdekte mijn man Eddy's. Volgens hem zou ik daar gegarandeerd slagen. Nou en of ik geslaagd ben! Er hangt een super gezellige sfeer in de winkel. Personeel is... Tijdens een dagje shoppen in Eindhoven ontdekte mijn man Eddy's. Volgens hem zou ik daar gegarandeerd slagen. Nou en of ik geslaagd ben! Er hangt een super gezellige sfeer in de winkel. Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam.
Met een volle tas met kleding de deur uitgegaan. Om vervolgens op kosten van Eddy's te gaan lunchen. Ik heb er een favoriete winkel bij!

Reactie Eddy's:

Hi Diana, bedankt voor je review en wat fijn dat je bent geslaagd en het zo ervaart! Hopelijk heeft de lunch gesmaakt en mogen we jullie snel weer ontvangen! :)

Liza

Inmiddels kan ik het eerlijk beoordelen en zou ik eddys wel aanraden waarom ze zijn klant vriendelijk en als er iets is losse ze het netjes op ik heb erg in de stress gezeten door een ontbrekende... Inmiddels kan ik het eerlijk beoordelen en zou ik eddys wel aanraden waarom ze zijn klant vriendelijk en als er iets is losse ze het netjes op ik heb erg in de stress gezeten door een ontbrekende trui maar ook was die niet bij hun en moest ik me zoontje erg teleur stellen maar ik heb het pakket terug mogen sturen en krijg me centjes terug en kreeg ook nog een cadoo bon dus ga van de week samen zitten met me zoontje en bestellen we opnieuw bij eddys

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de aanbeveling en de review Liza! Fijn dat het is opgelost en dat je het zo ervaart!
Tot snel! :)

Joost

Super bedrijf!! Goed enthousiast personeel dat mee denkt!! Klein probleempje gehad maar de klantenservice heeft dat zeer netjes en snel opgelost!!

Reactie Eddy's:

Hi Joost, fijn om te lezen dat we het voor je snel en netjes hebben kunnen oplossen en dat je het zo ervaart!
We zien je graag snel bij ons terug!

Kiki

Ik had een pak gekocht bij Eddy’s Musthaves. Na deze 1 avond gedragen te hebben (nog geen 2,5 uur), trof ik gebreken aan bij de broek. Een soort van ladders zoals in een panty maar in de broek over... Ik had een pak gekocht bij Eddy’s Musthaves. Na deze 1 avond gedragen te hebben (nog geen 2,5 uur), trof ik gebreken aan bij de broek. Een soort van ladders zoals in een panty maar in de broek over de gehele achterzijde. Het is nu al 1,5 week geleden dat ik hierover een mail heb gestuurd. Nu langer dan 1,5 week later is er nog steeds geen oplossing gevonden. Helaas.

Reactie Eddy's:

Hi Kiki, dank voor je review! Dit betreft onze andere winkel, maar we hebben even navraag gedaan voor je om te kijken wat we voor je kunnen betekenen, maar zij hebben je al netjes geholpen via de... Hi Kiki, dank voor je review! Dit betreft onze andere winkel, maar we hebben even navraag gedaan voor je om te kijken wat we voor je kunnen betekenen, maar zij hebben je al netjes geholpen via de mail met een uitleg hoe de klachtenprocedure werkt en hoe je een retournering kunt doen. Mocht de uitleg toch niet helemaal duidelijk zijn, neem dan even contact op met de klantenservice van Eddy's Musthaves dan kunnen ze je weer verder helpen. Groetjes Team Eddys

FJ

Super geholpen. Tof personeel en dat in het mooie Eindhoven. Een echte aanrader

Reactie Eddy's:

Super bedankt voor je leuke review FJ !

Annemarie

Vreselijk 😢 Dat je zo met je klanten kunt omgaan. Ik had een Reinders pakje besteld, waarvan er op de site stond dat het een pak was, maar ik kreeg alleen de top. Vervolgens zei de klantenservice... Vreselijk 😢 Dat je zo met je klanten kunt omgaan. Ik had een Reinders pakje besteld, waarvan er op de site stond dat het een pak was, maar ik kreeg alleen de top. Vervolgens zei de klantenservice dat de broek inderdaad uitverkocht was, dus dat ik de top wel zonder kaartje mocht retourneren. Uiteindelijk gebeurde er niks, dus ik mailde of ik nog reactie kreeg. Vervolgens werd ik gebeld, heb ik het verhaal netjes uitgelegd. Ze konden niks doen, enkel de top terugsturen. Ik kreeg mijn set niet, mijn geld niet terug en ik kon de gebruikte top weer geretourneerd krijgen. Dit is niet ondernemen, en geen oog voor service en hoe je met je klanten omgaat. Ik voel me hier oprecht vervelend bij.

Reactie Eddy's:

Hi Annemarie, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Je hebt bij ons een Reinders sweater besteld en daar zit helaas geen broek bij zoals te zien is op de onze website. En te... Hi Annemarie, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Je hebt bij ons een Reinders sweater besteld en daar zit helaas geen broek bij zoals te zien is op de onze website. En te lezen bij de product informatie. Zoals telefonisch besproken konden we je de broek nog los leveren zodat je toch een complete set zou hebben maar dit wilde je niet. Omdat je de sweater al gedragen had konden we helaas niets anders doen dan je de sweater retour sturen. We hopen op je begrip en dat we je in de toekomst toch weer mogen verwelkomen op onze webshop!