Eddy's

Michelle

Super service

Reactie Eddy's:

Bedankt voor jouw review en aanbeveling Michelle! Tot een volgende keer.

Marco maas

Super!!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de review Marco! Tot de volgende keer.

Sabine

Ik heb een joggingpak gekocht en gebruik gemaakt van Klarna! Het pak moest helaas terug en is omgeruild voor een grotere maat. Helaas moet je wel de klarna-kosten betalen ook al retourneer je de... Ik heb een joggingpak gekocht en gebruik gemaakt van Klarna! Het pak moest helaas terug en is omgeruild voor een grotere maat. Helaas moet je wel de klarna-kosten betalen ook al retourneer je de hele bestelling. Je betaalt dus voor iets terwijl je niks koopt en terugstuurt. Daarnaast is de klantenservice telefonisch niet bereikbaar, en naar mijn mening alles behalve klantvriendelijk door je gewoon die betaalkosten te laten betalen.. Voor mij een reden om hier niet meer te bestellen!

Reactie Eddy's:

Beste Sabine, wat vervelend om te lezen! Het is inderdaad bij ons zo dat klanten service kosten betalen voor het gebruik maken van de service van klarna.
Ook als dit retour gaat, dan heb je al...
Ook als dit retour gaat, dan heb je al gebruik gemaakt van de service van klarna, zij hebben om het zo te zien, de order voor je voorgeschoten en jij betaald hen terug of retourneert te bestelling.
Even terugkomend over het telefonisch bereikbaarheid; Wij zijn helaas telefonisch niet bereikbaar. Indien je ons namelijk belt vragen wij via het telefonische bandje om via de mail en socials contact op te nemen in plaats van om te bellen. Wij zijn namelijk elke dag van de week bereikbaar via de mail en onze social media kanalen omdat wij op deze manier namelijk zoveel mogelijk klanten kunnen helpen op een dag en zo voorkomen we vervelende telefonische wachtrijen met een (vaak irritant) bijbehorend wachtmuziekje.
Mochten er nog vragen zijn horen we het graag. Team Eddy's !

Brenda Bartelds

Gewoon super

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de review en de aanbeveling Brenda!

Dion

Super snelle levering.
Alles netjes verpakt.

Bedankt Dion!

Cynthia van den hanenberg

Echt een topbedrijf toppers

Reactie Eddy's:

Beste Cynthia, bedankt voor je lieve review !

sandra

Geweldige service

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je review Sandra!

Regina Kras

Wat een geweldige acties bij jullie!! Ben altijd super blij en zeer tevreden met alle kleding enz!! Top!!

Reactie Eddy's:

HI Regina, Bedankt voor je review en wat fijn dat de kleding altijd bevalt! Tot een volgende keer.
Team Eddy's

Angela

FEESTJE!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor de aanbeveling en de review Angela! Tot een volgende keer.
Team Eddy's !

Samantha