Eddy's

Nina

Verkeerd artikel geleverd, na meerdere mails bijna twee weken verder, de telefoon wordt niet opgenomen en een oplossing is er ook nog niet. Eerste en laatste keer dat ik hier iets heb gekocht. Verkeerd artikel geleverd, na meerdere mails bijna twee weken verder, de telefoon wordt niet opgenomen en een oplossing is er ook nog niet. Eerste en laatste keer dat ik hier iets heb gekocht.

Na een review te hebben geschreven wel reactie gekregen, nu wachtend op de bevestiging van ontvangst en laatste afhandeling.

Reactie Eddy's:

Beste Nina, bedankt voor je review en wat vervelend te lezen dat je een verkeerd item had ontvangen vanuit onze logistieke verzendpartner ! Fijn dat je inmiddels antwoord hebt en we aan het wachten... Beste Nina, bedankt voor je review en wat vervelend te lezen dat je een verkeerd item had ontvangen vanuit onze logistieke verzendpartner ! Fijn dat je inmiddels antwoord hebt en we aan het wachten zijn op het item en jij op de laatste afhandeling.
Wij mailen natuurlijk niet omdat er een review word geplaatst, wij verwerken onze mails van oud naar nieuw vandaar dat je wellicht langer hebt moeten wachten op een reactie en kwam dit zo goed als tegelijk met deze review.
Mochten er nog vragen zijn intussen horen we die graag per mail ! Team Eddy's Eindhoven

Christa

Heb hier 2 truien voor mijn man besteld aangekomen op 28 december.
Heb hier 2 truien voor mijn man besteld aangekomen op 28 december.
Toen hij het pakket openmaakte bleek er een andere trui in te zitten dan ik had besteld ( foutje kan gebeuren) ik meteen gemaild met foto’s erbij en krijg een standaard reactie dat ze binnen 2 dagen reageren nu inmiddels meer dan een week verder en 3 mails van mijn kant verder en nog steeds geen reactie!! Misschien dat jullie dit lezen ik wil die trui retourneren maar dat gaat moeilijk als ik geen reactie krijg en ook geen retour label!!!

Reactie Eddy's:

Beste Christa , bedankt voor je review en wat jammer te lezen en dat je een verkeerde trui hebt ontvangen ! We hebben even met je meegekeken en we zien dat de mails beantwoord zijn en de aanvraag... Beste Christa , bedankt voor je review en wat jammer te lezen en dat je een verkeerde trui hebt ontvangen ! We hebben even met je meegekeken en we zien dat de mails beantwoord zijn en de aanvraag voor het retourneren ook. We zien het item dan ook graag bij ons terug en zullen dit uiteraard voor je in orde maken op de factuur.
Helaas is hierin iets misgegaan bij ons distributie centrum wat natuurlijk niet had mogen gebeuren. Om even terug te komen op het contact; momenteel is het erg druk waardoor de doorlooptijd langer kan duren dan je wellicht van ons gewend bent. We verwerken onze mails van oud naar nieuw en telkens als er opnieuw gemaild word, word je weer onderaan de wachtrij gezet.

Roby Koreman

2 of 3 weken geleden een jumpsuit besteld, was eerst uitverkocht en was dol gelukkig dat hij opeens weer op voorraad was dus meteen besteld! Ben jaren ernstig ziek geweest en dit is het eerste jaar... 2 of 3 weken geleden een jumpsuit besteld, was eerst uitverkocht en was dol gelukkig dat hij opeens weer op voorraad was dus meteen besteld! Ben jaren ernstig ziek geweest en dit is het eerste jaar dat ik weer met mijn vriendinnen oud en nieuw kon vieren. De jumpsuit was voor mij ontzettend veel geld maar ik wou graag iets speciaals aangezien dit het eerste jaar is dat ik weer mee opstap kan. Volgens post nl is deze geleverd maar dit is niet zo. Het is ook niet geleverd bij de buren. Al zeker 4 of 5 keer gemaild naar eddy’s maar krijg gewoon geen reacties. Omdat deze jumpsuit zo prijzig was kon ik ook niks nieuws meer kopen voor oud en nieuw. Ben diep teleurgesteld en erg verdrietig, ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik ben al zeker 2 weken bezig met contact zoeken. Post NL zegt dat de winkel contact moet opnemen met hun. Voor mij is oud en nieuw verpest, ik was zo blij en heb nu niks om aan te doen, en kan niet zomaar iets nieuws kopen tot ik mijn geld terug heb.

Reactie Eddy's:

Hi Roby, bedankt voor je review en wat heftig om te lezen !! Hopelijk ben je er weer bovenop en gaat het de goede kant op.
Wat vervelend om te lezen dat het pakketje op bezorgd staat, maar niet...
Wat vervelend om te lezen dat het pakketje op bezorgd staat, maar niet is aangekomen. We hebben even meegekeken naar het contact en we zien dat er een onderzoek is gestart naar de bestelling en de bezorging hiervan.
Dit is de procedure in dit geval en helaas vanwege de feestdagen kan het langer duren voordat we een terugkoppeling hiervan hebben.
Zodra we de terugkoppeling hebben hoor je uiteraard direct van ons en mocht je intussen nog andere vragen hebben horen we die graag !

Stefanie Jansen

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, heb dat direct via mail doorgegeven.
Ondertussen bijna een week verder, 3x gemaild, helemaal geen reactie.
Meermaals geprobeerd te bellen voor een...
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, heb dat direct via mail doorgegeven.
Ondertussen bijna een week verder, 3x gemaild, helemaal geen reactie.
Meermaals geprobeerd te bellen voor een oplossing maar ze zijn onbereikbaar.
Slechte klantenservice, erg jammer, ik heb m’n best gedaan om iets te willen overleggen hoe dit op te lossen, maar blijkbaar niet belangrijk.

Reactie Eddy's:

Beste Stefanie, bedankt voor je review en wat jammer om te lezen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen en het zo ervaart ! We hebben even meegekeken naar het mailcontact en daarbij zien wij dat... Beste Stefanie, bedankt voor je review en wat jammer om te lezen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen en het zo ervaart ! We hebben even meegekeken naar het mailcontact en daarbij zien wij dat er op 19-12 een antwoord is gegeven op jou mail, maar dat wij hierop geen mail terug hebben gehad van je.
Dat je geen reactie krijgt is hierin dan niet correct, wellicht dat deze mail je ontschoten is.
Mocht je nog vragen hebben voor ons dan horen we die graag en we wensen je een fijne jaar wisseling !

suus

In eerste instantie erg enthousiast over eddy's, mooie spullen en nu was er een leuke aanbieding MET kado?!
Bestelling kwam later ivm drukte, oke kan gebeuren.
Weer een mail, Nee het werd...
Bestelling kwam later ivm drukte, oke kan gebeuren.
Weer een mail, Nee het werd nog later, oke kan gebeuren, het zou voor onder de kerstboom zijn dus ik had nog tijd.
Uiteindelijk komt mijn pakket binnen, maar er zat dus helemaal geen kado bij zoals vermeld.
Gemaild en dag later al binnen!!
Super

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je leuke review Suus ! Heel erg veel plezier van de leuke items en tot snel !

Jill

Super super goede service! Goed bereikbaar, denken mee, zoeken naar oplossingen en mega leuke producten! Zou het zeker aanraden om hier te bestellen.

Reactie Eddy's:

Wat een super leuke review Jill ! Fijn dat je het zo ervaart en bedankt voor het compliment ! We zien je graag snel weer bij ons terug. Team Eddy's Eindhoven

Doortje

Productie fout in broek. Erg fijne klantenservice. Goed mail contact en mocht de broek kosteloos omruilen. Top service!

Reactie Eddy's:

Hi Doortje, bedankt voor je review en wat vervelend dat je een broek had ontvangen met een productie fout. Fijn om te lezen dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice en het ervaart als... Hi Doortje, bedankt voor je review en wat vervelend dat je een broek had ontvangen met een productie fout. Fijn om te lezen dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice en het ervaart als "top service". We hopen je snel weer bij ons terug te zien en we je blij mogen maken met een Eddy's item. Team Eddy's Eindhoven

Myrthe Oosting

Hele goede klantenservice en goede communicatie. Erg fijn geholpen. Andere bedrijven kunnen een voorbeeld aan jullie nemen!

Reactie Eddy's:

Bedankt voor je review Myrthe en natuurlijk je leuke compliment ! Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen via onze klantenservice en dat je het ervaart als een goede communicatie ! We zien je... Bedankt voor je review Myrthe en natuurlijk je leuke compliment ! Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen via onze klantenservice en dat je het ervaart als een goede communicatie ! We zien je graag snel weer bij ons terug :)

Stevens

Eerste keer een bestelling gedaan online, En ben zeer tevreden qua service , Super Hoor !
Kan deze webshop ook echt aanraden! Dus heb jij twijfels ' over deze webshop Niet Nodig , Maar gewoon bestellen !

Reactie Eddy's:

Super bedankt voor je leuke review en de aanbeveling ! Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met een leuke bestelling en we zien je graag weer snel bij ons terug ! :)
Team Eddy's Eindhoven

ziggy

Reactie Eddy's:

Bedankt Ziggy, tot snel weer !