HM

Good Company heeft me in contact gebracht met een paar hele toffe bedrijven, maar de ervaring die ik had met Chris was een stuk minder aangenaam. Ik werd heel erg gepusht om een gehaaste keuze te... Good Company heeft me in contact gebracht met een paar hele toffe bedrijven, maar de ervaring die ik had met Chris was een stuk minder aangenaam. Ik werd heel erg gepusht om een gehaaste keuze te maken terwijl het hele proces al vlot verliep. Het voelde meer aan alsof ik een product was die van de planken af moest vliegen. Vervolgens heeft Chris ervoor gezorgd dat een van de bedrijven een verkeerde indruk kreeg van mijn intenties waardoor ik de kans bijna was misgelopen. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een recruiter.

Joost

Zeer slecht blijven bellen voor een baan terwijl ik al jaren vast werk blijven je lastig vallen.

Novoferm

Tom van Good Company heeft er voor gezorgd dat hij goed inzicht had in onze organisatie en de beschikbare functie. We hebben een mooie match gemaakt met een interessante kandidaat.

Albert-Jan

Ben heeft met geduld, tact en inzicht mooie kansen weten te creëren. Hij heeft een pro-actieve en persoonlijke stijl. Ik kan hem en zijn aanpak vanharte aanbevelen.

Rolf

Ben heeft me op weg geholpen naar een nieuwe uitdaging. Communicatie was direct en helder zonder nare verrassingen.

Looman

Ben door The Good Company bij mijn huidige werkgever terecht gekomen

Amy Pelders / Ugoo

De recruiters binnen het bedrijf geven veel persoonlijke aandacht waardoor je je op je gemak voelt en open en eerlijk kan praten over wensen en eventuele twijfels voor je nieuwe baan. Deze prettige... De recruiters binnen het bedrijf geven veel persoonlijke aandacht waardoor je je op je gemak voelt en open en eerlijk kan praten over wensen en eventuele twijfels voor je nieuwe baan. Deze prettige sfeer maakt mij enthousiast en laat mij vertrouwen dat de recruiters het beste met je voor hebben.

Nico Janssen

Fijn samengewerkt met Tom; hij was gevoelig voor het belang van een goede match en communiceerde goed.

Sandwave

Tom heeft mij goed geholpen aan een nieuwe baan.