Patty

Goed assortiment

Supersnelle levering

Oha

De bestelling werd de volgende dag geleverd. Het was voor mij alleen niet duidelijk of de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd zou worden. Toen ik dit bij de klantenservice wilde...

Snelle levering van de bestelling en de bestelling was goed verpakt.

Sandy

Ik was eigenlijk alleen op zoek naar edelgist, maar vond in de webshop nog een paar andere interessante producten. Gelijk maar mee besteld!

Overzichtelijk, duidelijk, snelle levering, keurig ingepakt, producten voldoen helemaal aan de verwachting.

Hindrick Ter Haseborg

Goede snelle levering met ruim assortiment van mooie producten.

Ruim assortiment van bio producten, allergie producten.
Goede prijs qualiteit verhouding

J.W. Fournier-Moesman

Ik had vreselijk veel moeite om mijn bestelling te doen, maar ben zeer vriendelijk en bereidwillig geholpen.

Toen ik eindelijk mijn cadeaubon had ingewisseld en mijn bestelling geplaatst, had ik die de volgende dag al in huis! Service, hoor!

Gewoon prima online bestelling egdaan.

Snelheid

Ik heb mijn bestelling gedaan door alle lijsten door te lopen. ik had minstens 3x meer als het eindresultaat van mijn best. waar al die boodsch. gebleven zijn was mij een raadsel. het zat in elk...

alles netjes verpakt, snel geleverd. allemaal prima.

Marianne Verhoeven

Zeer goede service, snelle en correcte levering

zeer klantvriendelijk

Piet Faro

Goede ervaring. Duidelijke website. Na bestelling andere dag al in huis en producten waren degelijk verpakt.

Snelle afhandeling.

Adverteren dat er met PayPal betaald kan worden en pas bij afrekenen kom je erachter dat dit niet kan.
Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar terwijl ze overal roepen ALTIJD BEREIKBAAR.