Snelle en correcte levering! Verpakking zeer goed!

Mooie website

Alles goed aan gekomen, en tevreden

goed bedrijf

Sheena Macfarlane

Geweldig. Een geode selectie van producten en alles is makkelijk om een bestelling tee plaatsen. Pakketten zijn snel afgeleverd.

B. O'Brien

Duidelijk is alles omschreven.Snel is mijn ervaring met Ecomarkt.

Snel!

Goed assortiment en handig omdat je in de supermarkt zo weinig eco kunt vinden.

Gewoon goed en wat ik bestelde prima ontvangen.

Prima site, bestelling ging eenvoudig, alleen nooit een bevestiging gehad en ook geen levering. Toen ik belde waar de spullen bleven, bleek dat de order 'in het systeem was blijven hangen'. Daarna... Prima site, bestelling ging eenvoudig, alleen nooit een bevestiging gehad en ook geen levering. Toen ik belde waar de spullen bleven, bleek dat de order 'in het systeem was blijven hangen'. Daarna is de bestelling wel direct de volgende dag geleverd.

Mayru Center

Snel, goed en betrouwbaar

Snelle levering, ruim assortiment

Marjan van der Kuijl

Een handige site om te bestellen met redelijke verzendkosten.
Alles was keurig in één doos verpakt en op tijd geleverd.

Helaas was mijn kokosolie kapot aangekomen, de pot was onderweg kapot gegaan. Ik heb daarover gemaild en binnen 5 minuten kreeg ik reactie: ik krijg het bedrag van de kokosolie terug en ik mag... Helaas was mijn kokosolie kapot aangekomen, de pot was onderweg kapot gegaan. Ik heb daarover gemaild en binnen 5 minuten kreeg ik reactie: ik krijg het bedrag van de kokosolie terug en ik mag nieuwe kokosolie bestellen zonder verzendkosten.
Prima opgelost!

Snelle

Jammer dat een eco bedrijf 1 Tandenborstel zo groot verpakt. Het had makkelijk brievenbuspost kunnen zijn.
Dat is minder verpakking en minder verzendkosten.
Snelle

Dat is minder verpakking en minder verzendkosten.

Snelle verzending?

Jos Paans