veerle desmet

Heel snelle levering. Alles in orde.

supersnelle levering, uitgebreid aanbod

M. van der Meer

Ik heb een bestellinkje bij jullie geplaatst en het zou de volgende dag, op zaterdag bezorgt worden.
Aangezien ik vlakbij jullie bedrijf in Heerhugowaard de Noord woon zou dat voor jullie geen enkel probleem moeten zijn maar al wat er kwam geen pakje van Ecomarkt. Jullie hadden het desnoods zelf nog kunnen brengen ipv door de posterijen of een bezorgbedrijf.
Heel slecht vind ik dit

Jullie hebben geen enkel sterk punt!!

Yvon

Prettig bedrijf met uitgebreid assortiment biologische producten voor scherpe prijzen

overzichtelijke website, groot assortiment, scherpe prijzen, zeer snelle levering!

J.Besselink

Snelle levering en informatie erbij.

Goede uitleg over de aanschaf van het product.

Notenbar

Prima service en levering

De Blauwe Decade

Goed.

Klantgericht

Nicolle Prevo

Alles goed vindbaar, goed aanbod, snelle en veilige levering.

snelle en veilige levering en persoonlijke benadering.

Nette afhandeling van de bestelling en snelle levering.

Ik miste echter de goodcoins, die ik wel verwacht had.

Marieke

Door de lage prijs van de producten heb ik bij Ecomarkt mijn bestelling geplaatst. De bestelling was de volgende dag al in huis. Erg prettig was dat de producten in dit geval flessen erg stevig... Door de lage prijs van de producten heb ik bij Ecomarkt mijn bestelling geplaatst. De bestelling was de volgende dag al in huis. Erg prettig was dat de producten in dit geval flessen erg stevig ingepakt waren.

Scherpe prijs
Producten zeer degelijk ingepakt