Conny

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Kweeklamp besteld vóór 22.00u echter niet de volgende dag maar twee dagen daarna geleverd. De clips op de kweeklamp blijven niet zitten op de 'antenne'. Verder ok.

Als er op de website staat vóór 22.00u besteld, morgen in huis, dan dit ook waarmaken.

Zeer vlotte levering

Prima webshop, snelle levering

Groot

Snel en accuraat

Geen klachten

ik miste de gebruiksaanwijzing, voor mij niet noodzakelijk

Ik had een tijdje zitten zoeken op div. sites naar een led-kweeklamp. Eco-gardenshop was eerste keus voor mijn bestelling van twee lampen voor de planten in de woonkamer.

geen verbeterpunten

R.W. Rusman Mechanisatie-, Montage- en Klusbedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb nog niet echt contact met Ecogarden gehad, er is ook geen aanleiding om contact op te nemen. De levering gaat zo super snel en correct na de mijn bestelling op in webshop. helemaal perfect. Goed verpakt juiste info bijgevoegd etc. top.

Alleen dit is wel een beetje gek ik moet 2 keer mijn ervaring met dit bedrijf beschrijven??

nee

sanneke

Prima !!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles goed. Niks op aan te merken.

Zou graag nog een intelligent controler met timer willen hebben voor mijn aangekochte lamp.
Deze kan ik niet vinden op jullie site.
Wellicht neem ik nog contact hierover op.

Anonieme jos

Goedkoopste maar product was tijdens bestelling in stock na betaling niet meer...

Beschrijf hier uw ervaring

Product goed ontvangen weliswaar later dan bij aankoop aangetoond. Product was tijdens bestelling in stock, na betaling niet meer. Pas week later ontvangen. Product voldoet aan prijs kwaliteit. Ook goedkoopste oplossing tegenover verschillende concurrenten. Al bij al tevreden met aankoop.

Het was mijn eerste bestelling en zeer zeker niet mijn laatste, compliment!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen gaat zeer eenvoudig en snel, super!
Ik zou toch niet meer kiezen voor DPD.
Ik was niet thuis en door DPD is geen bericht achtergelaten.

Misschien kiezen voor TNT.

Zodra mijn bankoverschrijving binnen was,had ik mijn bestelling de volgende dag in huis.
Top Shop.