Anoniem , liever NIET publiceren, beter uw pakjesdienst aanpakken.

Goed en snel ingegrepen bij navraag waarom het pakket niet aankwam na 3 dagen: 5*,
Spijtig dat verandering van pakjesdienst niet aan mij werd gemeld, (taak voor EcoGarden of pakjesdienst?)zodat ik het pakket niet kon opvolgen:-1*,
Pakjesdienst speelt het vals: op de aangegeven dag en uur is er NIET aangebeld: er zat geen foto in mijn videofoon, evenmin is er een bericht nagelaten en wij waren thuis.
De Verfwinkel in Kapellen bevestigde dat in (late) namiddag de niet afgeleverde pakjes de winkel binnenvliegen:-2*.
Samengevat: 4à5* voor EGS, -3* voor de bezorger.
MVG, Jef DB

Zie hoger

Zie hoger

Gerrit

Dit was mijn eerste aankoop. Aangezien we gaan verhuizen naar een oude boerderij met veel minder licht heb ik meer LED verlichting nodig voor kamerplanten en opkweek buitengoed voor een hele grote... Dit was mijn eerste aankoop. Aangezien we gaan verhuizen naar een oude boerderij met veel minder licht heb ik meer LED verlichting nodig voor kamerplanten en opkweek buitengoed voor een hele grote tuin. Ik heb nu eerst maar één Lucis lamp besteld terwijl ik er twee nodig heb. Op basis van de afhandeling van de eerste lamp bestel ik snel de tweede (jammer van de korting :) )

Beschrijf hier uw ervaring

Er zou in de doos of op de website een handleiding bij kunnen zitten. met ook de technische specs. Ik heb dat wel gevonden op internet.
Verder zijn de VT-wonen linkjes natuurlijk aardig maar...
Verder zijn de VT-wonen linkjes natuurlijk aardig maar die kan ik zelf ook vinden. Een dergelijke link met toepassingen van de Parus LED 27 lamp in designarmaturen tbv huiskamerinrichting zou ik wel op prijs stellen als inspiratiebron. Ik wil ook solitaire grotere kamerplanten op deze manier gaan gebruiken.

Ton Westendorp

Duidelijke site, prima producten, goede prijs kwaliteit verhouding, eenvoudige bestelling en betaling, zeer snelle levering. Komen graag weer naar deze site

Uitstekend

Correcte levering. Produkt volledig naar wens.

Levering conform afspraak en tevreden met het product.

Buyst Jaak

Correct en snel , betalen op een veilige mannier , super

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke omschrijving van de produkten

ik zou niet weten wat er kan verbeterd worden

Beschrijf hier uw ervaring

Misschien iets sneller kunnen leveren

Pieter

Serieus bedrijf dat kwaliteit wil leveren.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles conform de verwachtingen. Degelijk bedrijf.

Zeer goed komen hun afspraken na en een keurige verzending

Goede ervaring.
Op tijd geleverd.

Eerste keer .
Dus valt niet veel te zeggen

Voorlopig geen