Ontzettend snelle levering, goeie communicatie per mail. Product bleek onverwacht tweedehands te zijn, maar daar zijn we nu over in gesprek.

Zie hierboven.

Sander

Had per ongeluk de verkeerde lamp besteld, kon hem retourneren en de juiste lamp ontving ik snel met de post. Goede service, vriendelijke mensen.

Vriendelijk, behulpzaam en attente service aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering! Bestelde maandagochtend en woensdag werd afgeleverd.
NL-->FR ....Drie dagen, wat ik noem snel!

Alleen een groeilamp gekocht snelle levering. goed verpakt

Het bestelde product werd snel geleverd

Ruben

Snelle verzending, goede en snelle communicatie, goede prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Grondverwarmingskabel en thermostaat van Biogreen gekocht bij EcoGardenShop. De verzending was zeer snel, eigenlijk kan ik niets slechts zeggen over mijn ervaring met dit bedrijf.

PH & EC meters besteld, mooi op tijd geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering, niets op aan te merken

Anoniem , liever NIET publiceren, beter uw pakjesdienst aanpakken.

Goed en snel ingegrepen bij navraag waarom het pakket niet aankwam na 3 dagen: 5*,
Spijtig dat verandering van pakjesdienst niet aan mij werd gemeld, (taak voor EcoGarden of...

Zie hoger

Zie hoger

Gerrit

Dit was mijn eerste aankoop. Aangezien we gaan verhuizen naar een oude boerderij met veel minder licht heb ik meer LED verlichting nodig voor kamerplanten en opkweek buitengoed voor een hele grote...

Beschrijf hier uw ervaring

Er zou in de doos of op de website een handleiding bij kunnen zitten. met ook de technische specs. Ik heb dat wel gevonden op internet.
Verder zijn de VT-wonen linkjes natuurlijk aardig maar die kan ik zelf ook vinden. Een dergelijke link met toepassingen van de Parus LED 27 lamp in designarmaturen tbv huiskamerinrichting zou ik wel op prijs stellen als inspiratiebron. Ik wil ook solitaire grotere kamerplanten op deze manier gaan gebruiken.

Ton Westendorp

Duidelijke site, prima producten, goede prijs kwaliteit verhouding, eenvoudige bestelling en betaling, zeer snelle levering. Komen graag weer naar deze site

Uitstekend