Basti

Alles goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Heb bestelling opgegeven, afspraak gemaakt en volgende dag pakketje afgehalt.

Nee

Alex

Professionele aftersales

Beschrijf hier uw ervaring

Na 5-6 jaar hielden lampjes er mee op, na contact werd er gekeken of ze een vervangend onderdeel hadden en jawel! Zo kan die weer een aantal jaren mee - onze led-roomdivider.

Geen.

P.J.

Uitmuntende service

Beschrijf hier uw ervaring

Met de verzending was iets niet goed gegaan, wat voor zowel de webwinkel als mijzelf als klant veel tijd en moeite gekost heeft om dat zo goed mogelijk op te lossen. De fout lag ook voor een deel... Met de verzending was iets niet goed gegaan, wat voor zowel de webwinkel als mijzelf als klant veel tijd en moeite gekost heeft om dat zo goed mogelijk op te lossen. De fout lag ook voor een deel bij Postnl vanwege tegenstrijdige informatievoorziening. De webwinkel heeft zich enorm ingespannen om e.e.a. duidelijk te krijgen en Postnl aan te spreken op de werkwijze, en uiteindelijk heb ik mijn pakket ontvangen, met ook nog een extraatje voor het ongemak.

De website werkte niet helemaal soepel. Er stond een soortgelijk product vermeld dat niet (meer) verkrijgbaar was (zo bleek achteraf), waardoor ik in eerste instantie niet wist welke van de twee ik... De website werkte niet helemaal soepel. Er stond een soortgelijk product vermeld dat niet (meer) verkrijgbaar was (zo bleek achteraf), waardoor ik in eerste instantie niet wist welke van de twee ik nodig had. Bij navraag hierover bleek dat een van de twee er nog ten onrechte op stond.
Bij het afrekenproces ging er ook iets niet helemaal goed, wat de initiële aanleiding was dat het niet goed ging met de verzending.
Ook hier heeft de medewerker aangegeven dat hij dit ging melden aan de webbeheerder en proberen dit op te laten lossen, wat ik zeer op prijs stelde omdat je dit soort pro-activiteit en oplossingsgerichtheid niet vaak meer tegenkomt.
En uiteindelijk heb ik toch mijn pakket ontvangen.

saive

Top

rapidité et efficacité extra

ne changez rien ;)

OK

Post Frau sehr unfreundlich hat Päckchen extra nicht ausgeliefert muste es im packet Shop abholen sonnst alles beten danke für denn guten Service

Danke

DPD Leipzig Kennzeichen L -FK920

Monique van den Acker-Appel ABO ICT BV

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Prima producten voor een schappelijke prijs.

nvt

Winston Spoor

Snelle en goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

mijn defecte meters werden binnen 2 dagen vervangen en thuis bezorgd, super service

mijn totale ervaring was steengoed bij deze shop. Werd super snel persoonlijk terug gebeld, top.

Dehay George

Ik heb geen contact met het bedrijf gehad dus kan ik dit niet beoordelen

Beschrijf hier uw ervaring

Het versturen duurt langer omdat het pakket uit duitsland komt.

Er zijn geen verbetertips omdat de site uitstekend is. Alles is lekker simpel. Ook met het retour regelen.

mario

Reageert snel en voldaan op de tickets.

Verzending goed verpakt

assortiment uitbreiden o.a ledverlichting en hydro voeding

Nvt

Prima levering