George Koppert

Ik heb via internet lang gezocht naar een kwalitatief hoogwaardig TL Led armatuur en die bij EcoBright gevonden. De afhandeling van een klein probleempje met één van de armaturen is werkelijk zeer... Ik heb via internet lang gezocht naar een kwalitatief hoogwaardig TL Led armatuur en die bij EcoBright gevonden. De afhandeling van een klein probleempje met één van de armaturen is werkelijk zeer klantgericht opgelost.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Neen. Mijn ervaring is een klantgerichte instelling en dat is volgens mij in iedere branch het belangrijkste.

Rento Bijl

Goede website, prima producten.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Ik heb een bestelling geplaatst om 16:01. Daarom heb ik daarna meteen de klantenservice gevraagd of ze deze nog met de post mee konden geven. Voor 4 uur besteld is namelijk de volgende dag in huis.... Ik heb een bestelling geplaatst om 16:01. Daarom heb ik daarna meteen de klantenservice gevraagd of ze deze nog met de post mee konden geven. Voor 4 uur besteld is namelijk de volgende dag in huis. Helaas wilde diegene niet meewerken. Het weekend ging eroverheen en daarna was het pakket nog een dag vertraagd door DPD. Erg jammer, vanuit mijn perspectief zou het een kleine moeite zijn om het pakket toch nog mee te sturen.

Reactie EcoBright:

Beste Rento,
Vervelend dat u de levering zo heeft ervaren.
Beste Rento,
Vervelend dat u de levering zo heeft ervaren.
Helaas kunnen wij pakketten na 16:00 niet meer aanmelden bij DPD. Om 16:00 wordt namelijk de verzendlijst voor die dag verzonden. Het systeem stuurt dan de informatie van alle pakketten door naar DPD. Hierna is het dus niet meer mogelijk om voor diezelfde dag nog extra pakketten aan te maken. Uw pakket is dus maandag verstuurd, en door vertraging op het depot in Beverwijk, woensdag afgeleverd.
Ondanks de levering wens ik u toch veel plezier van uw bestelling en wie weet tot ziens in onze webshop!
Tim - EcoBright

Wiebren

Mooi goed werkend product.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Ja beter aangeven dat er n hulpstukken set nódig is voor merken als Bush & jaeger

Reactie EcoBright:

Beste Wiebren,
Fijn dat u tevreden bent over het product.
U gaf aan dat het niet helemaal duidelijk was dat er voor sommige merken afdekmateriaal hulpstukken nodig zijn.
Bij de Basic led...
Beste Wiebren,
Fijn dat u tevreden bent over het product.
Bij de Basic led dimmer worden deze inderdaad niet standaard meegeleverd. Dit staat echter wel aangegeven in de product tekst, waarschijnlijk heeft u dit dus over het hoofd gezien.
Mocht u de hulpstukken nog nodig hebben dan raad ik u aan om even per e-mail contact met ons op te nemen.
Tim - EcoBright

T.v.benthum

Remco kramer

Erg goed en snelle levering

Peet

Prima.

Nvt

Eric Brants

Snelle levering. Degelijk materiaal. LED lamp in TL vorm.

Neen.

Erwin Koops

Duidelijke website en snelle reacties bij vragen

Willem

Verleden jaar een inbouw leddimmer gekocht. Na ruim 1 jaar defect, dus binnen de garantie termijn. De dimmer was uitverkocht maar ik kreeg een aanbod voor een gelijkwaardig product. De volgende dag... Verleden jaar een inbouw leddimmer gekocht. Na ruim 1 jaar defect, dus binnen de garantie termijn. De dimmer was uitverkocht maar ik kreeg een aanbod voor een gelijkwaardig product. De volgende dag al in huis.

Den otter

X