B Borgt

Vlotte en correcte levering

Neen

Heebing

Zeer positief. Duidelijke site en zeer snelle levering

Nee.

Jan Pieter Redert

Een 2 jaar oude dimmer is onder garantie vervangen. Snel geregeld. Geen gezeur.

FW

Goede producten. Snelle levering en een tevreden garantie afhandeling.

Sander

Goed snel

Carlo Andolfi

Zeer goede firma, na een fout van de post direct oplossing gevonden, zeer goede communicatie, aan te raden!

Neen

Sandra

Snelle service

Niet echt

Donald Cerpentier

EcoBright biedt een uitstekende service. Als je ze belt heb je ze binnen een minuut aan de lijn. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aannemen.
In de afgelopen jaren heb ik een aantal...
In de afgelopen jaren heb ik een aantal LEDdimmers gekocht, waarvan er inmiddels 3 kapot zijn gegaan. "Een bekend probleem met die dimmers", zeggen ze bij EcoBright en ze hebben ze alle 3 gratis vervangen door een verbeterde versie van dezelfde dimmer. Bij de laatste vervanging was de garantietermijn al verlopen.
Da's pas echte service.

Heeft u opvallende verbeterpunten voor EcoBright?

Geen verbeterpunten te bedenken. Ga zo door mensen van EcoBright!

Mai

De bestelling ging heel gemakkelijk en daardoor vlot. Ze boden een betaalbaar product. Toen ik na mijn bestelling een vraag aan hen stelde, kreeg ik dirèct de volgende ochtend van medewerker Martijn... De bestelling ging heel gemakkelijk en daardoor vlot. Ze boden een betaalbaar product. Toen ik na mijn bestelling een vraag aan hen stelde, kreeg ik dirèct de volgende ochtend van medewerker Martijn antwoord op mijn vraag. Vervolgens werd het bestelde vlot en keurig geleverd!

Nee, ga zo door.

Hijme Tieleman

Prima assortiment met uitgebreide toelichting

nee