Hans

Mijn bestelling was kwijtgeraakt door de vervoerder. Dit is echter keurig opgelost door het team van Ecobright. Inmiddels heb de producten (dimmers en lampen) binnen, welke van zeer goede kwaliteit... Mijn bestelling was kwijtgeraakt door de vervoerder. Dit is echter keurig opgelost door het team van Ecobright. Inmiddels heb de producten (dimmers en lampen) binnen, welke van zeer goede kwaliteit blijken te zijn. De dimmers/lampen dimmen mooi en geleidelijk.

theo bukkems

Uitstekende producten

Kleine fitting lampje dimbaar, flikkert wanneer ik het op de stekker dimmer aansluit. Ik vind dit niet leuk!

Reactie Ecobright.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Naar aanleiding van deze review heb ik je een mail gestuurd zodat wij kunnen kijken naar een oplossing, Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen deze zie ik graag tegemoet, alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Angela - Ecobright

Op de website was de uitleg van het product perfect. Daarna makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Margreet Meertens

Prima bedrijf en snel geleverd.

Jan Van Amerongen

Goede voorlichting en snelle levering

herman dhaeseleer

Levering was goed behalve de transporteur.

Rik Willems

Top service, goed bereikbaar

Duidelijke omschrijving producten en snel geleverd

Duidelijke site met goede uitleg. Bestelling snel en correct geleverd.