De Jaeger

Bouwstofzuiger besteld en betaald , melding gekregen dat deze niet meer in voorraad was dit in tegenstelling tot wat site melde.We hadden afgesproken om het geld terug te storten omdat het te lang... Bouwstofzuiger besteld en betaald , melding gekregen dat deze niet meer in voorraad was dit in tegenstelling tot wat site melde.We hadden afgesproken om het geld terug te storten omdat het te lang duurde tegen dat de stofzuiger geleverd kon worden.Na meerdere mails en valse beloften nog altijd geen geld ontvangen

altijd valse beloften

Ik heb bij dit bedrijf een bouwstofzuiger besteld. Een eerste bedenkelijke ervaring was dat ondanks wat dit bedrijf op hun website schrijft over goede service en contactvaardigheid er niet een... Ik heb bij dit bedrijf een bouwstofzuiger besteld. Een eerste bedenkelijke ervaring was dat ondanks wat dit bedrijf op hun website schrijft over goede service en contactvaardigheid er niet een bestelbevestiging kwam zoals er wel werd aangegeven.
Na herhaaldelijk schrijven zonder dat ik ook maar enige reactie op mijn schrijven kreeg toch een tegenbericht van dit bedrijf. Met de uitlaeg dat ze het heel druk hadden en daarom niet op mails reageerden. Mijn bestelling was niet geleverd zoals aangegeven maar binnen de week zouden ze de stofzuiger leveren. Zoniet dan werd mijn geld terug gestort. Na meer dan een week geen geld en geen stofzuiger. Ik besloot dan te bellen. Ik had de bedrijfsleider aan de telefoon en deze beloofde mij plechtig dat hij meteen het geld terug zou storten. Na weer meer dan een week verder geen geld terug gestort. Ik heb nu net nog eens gebeld, bleek dat de terugbetaling nog ergens opzij lag en nog niet was uitgevoerd. Men zou dat nu in orde brengen.
Ik zou iedereen heel erg dit bedrijf afraden. Er is geen enkele vorm van communicatie naar het clienteel toe. Zijn er problemen dan moet je daar achter komen door weken niets te horen en pas na heel veel mails en telefoons blijkt dat ze hun beloften niet kunnen houden. Om finaal je geld terug te krijgen dien je hemel en aarde te bewegen en hopen op hun goodwil. Dit is absoluut niet hoe het hoort te zijn.

Dirk

Heb i.v.m. een klus spoedig een dozenboor met stofafzuiging nodig. Bij Profigereedschap snel gevonden, besteld en betaald via Ideal. Helaas geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag gebeld en... Heb i.v.m. een klus spoedig een dozenboor met stofafzuiging nodig. Bij Profigereedschap snel gevonden, besteld en betaald via Ideal. Helaas geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag gebeld en kreeg als reden "hangende mail, zieke collega en Koreanen op bezoek! Kortom de spullen konden nog niet geleverd worden. Wel goede communicatie. De dag daarna een track and trace code, vele excuses en een betere dozenboor, goede stofafzuiging, gratis schacht voor de boormachine én een borenset. Ben ik blij mee.

De boor die ik besteld had, bleek niet geschikt te zijn om met de stofafzuiging te gebruiken. Arjan Kamp heeft een boor verzonden welke wel geschikt was zonder de meerprijs te verrekenen. Er wordt... De boor die ik besteld had, bleek niet geschikt te zijn om met de stofafzuiging te gebruiken. Arjan Kamp heeft een boor verzonden welke wel geschikt was zonder de meerprijs te verrekenen. Er wordt dus meegedacht!

Vriendelijk.

Jonker

Profigereedschap komt afspraken niet na.Machine komt uit buitenland en functioneerd niet, lieten mij met probleem zitten.
Geen garantie nieuwe machine was 5 jaar oud

geen, je kunt overal beter terecht

Snelle levering klopt, maar verzending is absurd.
Snelle levering klopt, maar verzending is absurd.
Als adressticker wordt de hele inhoud van bestelling en factuur gebruikt met alle gegevens van dien, zoals telefoonnummer, inhoud van het pakket, de betaalde prijs etc. Waar blijft de privacy?

snelle levering

Prima, niets op aan te merken

Paul Brink

Prettige samenwerking

goede telefonische assistentie

Nelis motorsport

Bestelling gereedschap

Goed gereedschap voor de goede prijs en snel geleverd ik zeg top

Beoordeling

snelle levering, goede info