DK

Ik had een betonpolijstmachine besteld en kwam er vrijwel meteen achter dat ik de verkeerde had besteld. Ebshop gebeld en er werd meteen opgepakt (dat vind ik al een grote plus). Vriendelijke man... Ik had een betonpolijstmachine besteld en kwam er vrijwel meteen achter dat ik de verkeerde had besteld. Ebshop gebeld en er werd meteen opgepakt (dat vind ik al een grote plus). Vriendelijke man aan de lijn die de order meteen ging aanpassen. Dit was totaal geen probleem. De machine die ik eigenlijk moest hebben was een paar euro duurder dan de machine die ik fout besteld had. Het verschil hoefde ik niet eens te betalen. Drie dagen later had ik de juiste machine in huis. Echt top, vijf sterren! Super klantvriendelijk.

Klantvriendelijk, bereikbaar, snel.

Reactie Electrobouw:

Dank je wel voor de fijne review!
Dank je wel voor de fijne review!
Geen idee of ik telefonisch aangegeven had dat ik midden in de bedrijfsverhuizing zit momenteel (van Noordwijkerhout in de Randstad naar Geesbrug in Drenthe).
Eerlijk gezegd zijn er de laatste weken een paar dingen niet vlekkeloos gelopen, dus als een klant zelf al direct de bestelling heeft gecontroleerd en direct het aan wil passen of annuleren.. Dat scheelt mij ook veel tijd en zeker nu met de verhuizing. Dank daarvoor.
Groet Arjan

Erwin Hermans

Hartelijk dank voor de correcte service na de aaneenschakeling van communicatieproblemen.
Vandaag heb ik de kantenmaaier in goede staat mogen ontvangen.
Een zeer positieve wending na een...
Vandaag heb ik de kantenmaaier in goede staat mogen ontvangen.
Een zeer positieve wending na een moeilijke start en perfecte klantenservice.

Goede klantenservice ondanks communicatie problemen bij aanvang.

peter

Na een wat stroeve start is het allemaal toch gekomen. Heb er even op moeten wachtten maar goed eind goed al goed. Prima geregeld meer dan te vreden

Communicatie, werken aan oplossingen, respons zelfs in het weekend, TOP

Joop

Vanwege wat technische vragen gebeld. Werd uitgezocht. Duurde een uurtje, maar de oplossing was beter en goedkoper. Nu hoefde ik geen losse onderdelen bij te bestellen. Hier word ik gelukkig van.

kennis

De Jaeger

Bouwstofzuiger besteld en betaald , melding gekregen dat deze niet meer in voorraad was dit in tegenstelling tot wat site melde.We hadden afgesproken om het geld terug te storten omdat het te lang... Bouwstofzuiger besteld en betaald , melding gekregen dat deze niet meer in voorraad was dit in tegenstelling tot wat site melde.We hadden afgesproken om het geld terug te storten omdat het te lang duurde tegen dat de stofzuiger geleverd kon worden.Na meerdere mails en valse beloften nog altijd geen geld ontvangen

altijd valse beloften

Ik heb bij dit bedrijf een bouwstofzuiger besteld. Een eerste bedenkelijke ervaring was dat ondanks wat dit bedrijf op hun website schrijft over goede service en contactvaardigheid er niet een... Ik heb bij dit bedrijf een bouwstofzuiger besteld. Een eerste bedenkelijke ervaring was dat ondanks wat dit bedrijf op hun website schrijft over goede service en contactvaardigheid er niet een bestelbevestiging kwam zoals er wel werd aangegeven.
Na herhaaldelijk schrijven zonder dat ik ook maar enige reactie op mijn schrijven kreeg toch een tegenbericht van dit bedrijf. Met de uitlaeg dat ze het heel druk hadden en daarom niet op mails reageerden. Mijn bestelling was niet geleverd zoals aangegeven maar binnen de week zouden ze de stofzuiger leveren. Zoniet dan werd mijn geld terug gestort. Na meer dan een week geen geld en geen stofzuiger. Ik besloot dan te bellen. Ik had de bedrijfsleider aan de telefoon en deze beloofde mij plechtig dat hij meteen het geld terug zou storten. Na weer meer dan een week verder geen geld terug gestort. Ik heb nu net nog eens gebeld, bleek dat de terugbetaling nog ergens opzij lag en nog niet was uitgevoerd. Men zou dat nu in orde brengen.
Ik zou iedereen heel erg dit bedrijf afraden. Er is geen enkele vorm van communicatie naar het clienteel toe. Zijn er problemen dan moet je daar achter komen door weken niets te horen en pas na heel veel mails en telefoons blijkt dat ze hun beloften niet kunnen houden. Om finaal je geld terug te krijgen dien je hemel en aarde te bewegen en hopen op hun goodwil. Dit is absoluut niet hoe het hoort te zijn.

Dirk

Heb i.v.m. een klus spoedig een dozenboor met stofafzuiging nodig. Bij Profigereedschap snel gevonden, besteld en betaald via Ideal. Helaas geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag gebeld en... Heb i.v.m. een klus spoedig een dozenboor met stofafzuiging nodig. Bij Profigereedschap snel gevonden, besteld en betaald via Ideal. Helaas geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag gebeld en kreeg als reden "hangende mail, zieke collega en Koreanen op bezoek! Kortom de spullen konden nog niet geleverd worden. Wel goede communicatie. De dag daarna een track and trace code, vele excuses en een betere dozenboor, goede stofafzuiging, gratis schacht voor de boormachine én een borenset. Ben ik blij mee.

De boor die ik besteld had, bleek niet geschikt te zijn om met de stofafzuiging te gebruiken. Arjan Kamp heeft een boor verzonden welke wel geschikt was zonder de meerprijs te verrekenen. Er wordt... De boor die ik besteld had, bleek niet geschikt te zijn om met de stofafzuiging te gebruiken. Arjan Kamp heeft een boor verzonden welke wel geschikt was zonder de meerprijs te verrekenen. Er wordt dus meegedacht!

Vriendelijk.

Jonker

Profigereedschap komt afspraken niet na.Machine komt uit buitenland en functioneerd niet, lieten mij met probleem zitten.
Geen garantie nieuwe machine was 5 jaar oud

geen, je kunt overal beter terecht

Snelle levering klopt, maar verzending is absurd.
Snelle levering klopt, maar verzending is absurd.
Als adressticker wordt de hele inhoud van bestelling en factuur gebruikt met alle gegevens van dien, zoals telefoonnummer, inhoud van het pakket, de betaalde prijs etc. Waar blijft de privacy?

snelle levering

Prima, niets op aan te merken