Meerstadt

Acculader besteld via internet. Heldere website.

Na 2 dagen de bestelling in huis. Keurig verpakt. De oplader werkt naar behoren.

Weinig moeite om gewenst product te vinden

Dick Zijlstra, Museumwerf Vreeswijk

Ik heb een onderdeel besteld en ontvangen van een Haswing 55 lbs/ 12 Volt. de motor bracket P50701G06.

Heel verhelderend waren de explodedvieuws van de onder delen.

Theo

Heel klantgericht en behulpzaam

Als je iets zoekt gaan zij hier op in en regelen het

ziet er goed uit

Zeer positief al had het nog beter gekund.

zeer correcte afhandeling van een probleem wat echter eerder door hun zelf had kunnen voorkomen worden door beter advies te geven t.a.v aanschaf nieuwe accu's bij gebruikt van toenmalige acculader.

Reactie EBBM | Elektrische BuitenBoordMotoren:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Helaas is dat advies u gegeven door de vorige eigenaar. Dat was en is zeer spijtig. Ik hoop dat uw bittere nasmaak enigzins is geneutraliseerd door ons positieve kontakt.
Vriendelijke groeten,
Bodil van Roeden.

Menno philippen

Op zich goed de laatste keer Had een nare smaak. Een zekering 50 ah besteld past door de brieven bus maar wel de verzend kosten in rekening brengen.

Aardige mensen aan de telefoon

Prima te woord gestaan en goed en prettig geadviseerd door een vriendelijke dame aan de telefoon.

Zie hierboven

Erik

Had een kapotte acculader. Die mocht ik opsturen en ik kreeg heel snel een nieuwe. Daar is ook keurig over gebeld en gemaild. Ben echt heel blij met deze service. Dikke pluim!

Zeer dienstverlenend: meedenkend en snel.