Prima en netjes afgehandeld

Goeie snelle levering

Zeer goed in aanbiedingen en levering

Peter

Vlotte levering.

Bas Luiting

Goed! vriendelijke medewerkster met goed advies.

alles is heel duidelijk en binnen 1 dag m'n buitenboormotor met accessoires in huis.

In eerste instantie positief: snelle reactie op e-mail om te adviseren over aanschaf e-bbm en welke, evenals follow-up en levering.
Weinig flexibiliteit in gedeeltelijke aanbetaling en traag...
Weinig flexibiliteit in gedeeltelijke aanbetaling en traag in reageren op aantal vragen na aanschaf en levering.

Advisering

Barry

Onderdeel van een elektromotor kapot, dus bij EBBM besteld. Onderdeel werkte niet, dus teruggestuurd naar EBBM. Ze hebben alles nagekeken, bleek een extra (vervangend) onderdeel nodig te zijn welke... Onderdeel van een elektromotor kapot, dus bij EBBM besteld. Onderdeel werkte niet, dus teruggestuurd naar EBBM. Ze hebben alles nagekeken, bleek een extra (vervangend) onderdeel nodig te zijn welke EBBM zonder problemen en factuur heeft nageleverd. Uitstekende service!!

Niet moeilijk doen maar gewoon oplossen!

Andrew Wagg

Ik heb een Torqeedo buitenboordmotor bij EBBM besteld. Door productieperikelen bij de leverancier was de leveringssnelheid langer dan verwacht. EBBM heeft mij continue op de hoogte gehouden en ook... Ik heb een Torqeedo buitenboordmotor bij EBBM besteld. Door productieperikelen bij de leverancier was de leveringssnelheid langer dan verwacht. EBBM heeft mij continue op de hoogte gehouden en ook de mogelijkheid aangeboden om mijn bestelling kosteloos te annuleren.
Ook het bezorgen is zeer goed gegaan met telefonisch contact kort van tevoren om te zorgen dat ik thuis was op dat moment.

Zeer vriendelijk en service gericht.

Arne

Deskundig advies en goede prijs voor een set Minn Kota.

Bodil heeft ons in de showroom in Heeg perfect geïnformeerd. Snelle levering. Een ontbrekend onderdeel in de zending werd met spoed nagezonden.

Geert

Prijs/kwaliteit OK