Prettige ervaring, tijd voor advisering

denken mee in aankoopafweging/dilemma

M. Kleijn

Ik heb de stekker uiteindelijk gekregen, ik ben erg blij dat jullie er meteen werk van hebben gemaakt,toen ik aangaf dat ik mijn stekker nog niet had ontvangen.

Het meteen reageren op een klacht.

jac van den Bighelaar

Goed snel en duidelijk.

Ik kreeg precies wat ik wilde en men heeft een compleet assortiment hulpstukken met goede omschrijvingen

Prima en netjes afgehandeld

Goeie snelle levering

Zeer goed in aanbiedingen en levering

Peter

Vlotte levering.

Bas Luiting

Goed! vriendelijke medewerkster met goed advies.

alles is heel duidelijk en binnen 1 dag m'n buitenboormotor met accessoires in huis.

In eerste instantie positief: snelle reactie op e-mail om te adviseren over aanschaf e-bbm en welke, evenals follow-up en levering.
Weinig flexibiliteit in gedeeltelijke aanbetaling en traag...
Weinig flexibiliteit in gedeeltelijke aanbetaling en traag in reageren op aantal vragen na aanschaf en levering.

Advisering

Barry

Onderdeel van een elektromotor kapot, dus bij EBBM besteld. Onderdeel werkte niet, dus teruggestuurd naar EBBM. Ze hebben alles nagekeken, bleek een extra (vervangend) onderdeel nodig te zijn welke... Onderdeel van een elektromotor kapot, dus bij EBBM besteld. Onderdeel werkte niet, dus teruggestuurd naar EBBM. Ze hebben alles nagekeken, bleek een extra (vervangend) onderdeel nodig te zijn welke EBBM zonder problemen en factuur heeft nageleverd. Uitstekende service!!

Niet moeilijk doen maar gewoon oplossen!