Was heel prettig

G. Hielkema-Douma

Super bedrijf, klant vriendelijk, informatie over de motor word duidelijk en met geduld uitgelegd, ook zeer aan te bevelen voor de oudere doelgroep, ik vaar weer vertrouwd en met plezier, met een... Super bedrijf, klant vriendelijk, informatie over de motor word duidelijk en met geduld uitgelegd, ook zeer aan te bevelen voor de oudere doelgroep, ik vaar weer vertrouwd en met plezier, met een geruisloze Torqeedo 2019 zeer blij mee.

Het geduld en de duidelijke uitleg, super gezellige sfeer

steve wybo

Snel rap en goedkoop transportkost kan wel beter naar buitenland

correct

Carlo Rietstra

Uitstekend, leveren net materiaal

De eerlijke openheid, goed contact met de klant over de bestelling

Stephan

Duidelijk overzicht website

Veel voor Elektrische varen.

Erwin

Zeer goed service en snelle levering. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Service

Rob Hullekes

Vriendelijke klantenservice, de order duurde iets langer dan verwacht, maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Snelle reactie via de telefoon

Een uitgebreide ionline zoektocht en de handige documenten op de site van de Kleine Boten Club Utrecht leidde mij naar EBBM voor een fluistermotor.
Bodil dacht mee over welke elektromotor voor...
Bodil dacht mee over welke elektromotor voor mijn bootje, welke accu, etc., geen vraag was teveel. EBBM deed mij een uitstekend aanbod voor een complete set, wat ik zonder meer geaccepteerd heb.
De communicatie, het bestelproces en de ontvangst van de set verliep vlekkeloos.
Ik ben onder de indruk van de kennis van EBBM's produkten en medewerkers, wat mij betreft tot nu toe een aanrader. Nu de motor nog uitproberen!

Tot nu toe heb ik alleen maar sterke punten ervaren.

Positief

probleemoplossend vermogen van degene die ik aande telefoon heb gehad

Bost

Een uitgebreid aanbod en en dat te vinden wat je zoekt

snelle servies en goed contact met de klant