Uitstekende service

Minn Kota onderdelen zijn ook voor oude elektromotoren gewoon bij te bestellen!

Ik had een doorgebrande acculader en heb een nieuwe lader gekocht. Zei hebben getracht bij de importeur omber achter te komen wat de oorzaak kon zijn. Dit is helaas niet gelukt. Maar wel verder... Ik had een doorgebrande acculader en heb een nieuwe lader gekocht. Zei hebben getracht bij de importeur omber achter te komen wat de oorzaak kon zijn. Dit is helaas niet gelukt. Maar wel verder prima geholpen

Ze zijner van de weinige die doen in elektrisch varen.

supper bedrijf

Grijze Gans

Binnen 24 uur artikel in huis

Nodige informatie in paar muisklikken

Visser

Ik heb een standenschakelaar voor mijn minicota buitenboordmotor besteld en heb hem binnen redelijk korte tijd binnen gekregen, het onderdeel paste precies en mijn motor werkt weer helemaal prima

André Koehoorn

Goede snelle service, ik heb al meerdere malen onderdelen besteld voor elektromotoren en iedere keer snel en goed geholpen!

Snelle reactie op je vragen, daar hou ik van.

Plezierig, meegaand en informatief

zie boven

K. van der Bok

Mail uitgezet met beschrijving van producten die ik wilde kopen en of deze op voorraad waren. Snelle reactie terug dat alles op voorraad was en na bestellen opgestuurd kon worden.
Super snel...
Super snel ook de bestelling ontvangen.

Ondanks dat de aankoop onder een zogenaamd B merk valt en verkoper ook A merken verkoopt, geen enkele wanklank over het B merk. Dit heb ik bij een andere partij wel anders ervaren.

Duidelijke productomschrijving

Zo eenvoudig, duidelijke uitleg bij het product.