Jim

Prima spul, mooie prijs, snel geleverd!

Mijn eerste MinnKota motor

Na enig zoeken online naar een leverancier met kennis en ervaring van Minn Kota bij EBBM uitgekomen. Bij het bezoek zag ik dat men een voorraad Minn Kota motoren had en kennis en ervaring met het... Na enig zoeken online naar een leverancier met kennis en ervaring van Minn Kota bij EBBM uitgekomen. Bij het bezoek zag ik dat men een voorraad Minn Kota motoren had en kennis en ervaring met het product.

Ik zocht een complete set met 'Minn Kota Power Center' ik had via YouTube gezien dat de 'Minn Kota Power Center' een waardevolle aanvulling is. EBBM bood een volledige set aan inclusief 'Minn Kota... Ik zocht een complete set met 'Minn Kota Power Center' ik had via YouTube gezien dat de 'Minn Kota Power Center' een waardevolle aanvulling is. EBBM bood een volledige set aan inclusief 'Minn Kota Power Center' tegen een redelijke prijs.

feedback , reageren als de bestelling iets afwijkt van aan te leveren art.

Fred Klein

Zeer snel vriendelijk en correct geholpen. Eerlijk en goed voorgelicht mbt aanschaf boegplaat voor minn kota power drive v2.

Ja sterk service gericht. Meedenkend , niets opdringen

Prima service en correcte afhandeling

Duidelijke website

Perfecte behandeling van het gevraagde wisselstuk.

S. de Graaf

Naamborden.nl

Vriendelijk en servicegericht

communicatie

Bosman

Product besteld en product is ook netjes op tijd geleverd. Ook goed op de hoogte gebracht van de status van de bestelling. Niks op aan te merken dus.

Overzichtelijke site

N v Langelaar

Duidelijke site met snelle levering.
Maar absoluut niet tevreden,ik kreeg iets wat er op leek maar was een goedkoop onderdeel vannen ander merk.

Reactie EBBM | Elektrische BuitenBoordMotoren:

Beste,
Beste,
Ik vraag mij af wat u bij ons heeft besteld en wat u heeft ontvangen? Ik ben verbaasd over de toon van uw reactie omdat ik geen enkel geluid van u heb ontvangen dat er iets niet zou kloppen aan uw ontvangen bestelling.
Met vriendelijke groet Bodil van Roeden