Peter

Fijne service en verstand van de producten

Fijne service en verstand van de producten

Fishingguide Marc Krull

Goede communicatie, snelle levering, alleen jammer dat de bezorgdienst die jullie gebruiken het pakket gewoon in het zicht bij de voordeur neer zet. Gelukkig stond het er nog toen in de avond thuis... Goede communicatie, snelle levering, alleen jammer dat de bezorgdienst die jullie gebruiken het pakket gewoon in het zicht bij de voordeur neer zet. Gelukkig stond het er nog toen in de avond thuis kwam.

Joyce Wevers

Geen kritiek, vlotte verzending

Top geholpen met het bestellen van een onderdeel voor mijn minn kota afstandbediening. Bedankt voor de service!

Ton Overhaart

Prima geruisloos motortje Minn cota
snel geleverd !

Goede producten en snel geleverd.

V oorschot

Goede duidelijke website en snelle levering

PHR

Snelle levering van schakelaar tbv Minn Kota

Het product valt mij tegen, omdat de schakelaar reeds na gering gebruik defect is geraakt.

Steggerda

Een proefvaart bij mijn eigen locatie heb ik erg gewaardeerd. Verder was de levering prima in orde.

zie boven

wim

Vond dit een handige site met best veel keuzes.. had op zondag besteld en maandag kreeg ik een melding dat de verzending werdt klaargemaakt, verder geen info meer gehad ook geen track & trace..... Vond dit een handige site met best veel keuzes.. had op zondag besteld en maandag kreeg ik een melding dat de verzending werdt klaargemaakt, verder geen info meer gehad ook geen track & trace.. Donderdag zat alles netjes verpakt in de bus! Goed bedrijf voor mij! Groeten Wim

ruime keuze, best snelle verzending