RonaldElkerbout

dat men blijft zoeken voor een oplossing

neen

Top! Zeer snel geleverd.

Rene bolink

Zeer correct en snelle reactie en afhandeling

Alles perfect

yusuf de bruin

De ervaring vind ik goed,alleen vind ik dat als een product niet direct geleverd kan worden dat dat graag even vermeld mag worden

goed website

alleen als het niet direct geleverd kan worden dat vooraf te laten zien

Goede service door directe (telefonische) feedback. Snelle levering

Er was een fout opgetreden op de website. Die werd vrijwel onmiddellijk telefonisch gecorrigeerd.

Op de website stond ten tijde van mijn bestelling dat uw bedrijf aanwezig was op de hengelsportbeurs van 1 - 3 december terwijl dit allang voorbij was. Tikkie slordig

Kees Postma

Ik ben prettig en accuraat geholpen nadat ik een vraag via de mail gesteld had.

kennis van zaken, en in het antwoord wat ik kreeg op mijn vraag direct een aanbieding met prijs
commercieel goed voor EBBM en voor mij makkelijk om direct een bestelling te plaatsen

nee

Co van Yzendoorn / aircobus

Ik heb een ultralight Torqueedo voor onderhoud aangeboden. Dit werd mij door het bedrijf geadviseerd. Eens in de twee jaar bij intensief gebruik.

Prettig contact. Goede communicatie. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Door de drukte met de beurzen liet de verzending iets op zich wachten. Wel logisch. De factuur kan iets duidelijker.

S. Kempenaar

Supersnelle levering. Alleen ik had een ander afleveradres opgegeven en daar is het niet terecht gekomen maar zelf opgelost dus oakket wel op tiid gekregen.

Snelle levering.

Zie bovenstaande.

Snel en duidelijk om het gewenste probukt te vinden.goed afhandeling

Ja

Freddy Heyman

Zeer goed en an te raden