V oorschot

Goede duidelijke website en snelle levering

PHR

Snelle levering van schakelaar tbv Minn Kota

Het product valt mij tegen, omdat de schakelaar reeds na gering gebruik defect is geraakt.

Ja, de opdrachtbevestiging ontving ik de volgende dag pas.

Steggerda

Een proefvaart bij mijn eigen locatie heb ik erg gewaardeerd. Verder was de levering prima in orde.

zie boven

Het vermogen van de motor valt erg tegen. Ik heb de motor aangeschaft om bijvoorbeeld probleemloos van Grou naar Eernewoude v.v. te kunnen gaan. Dat bleek niet mogelijk, terwijl we voorzichtig op halve kracht voeren. Gelukkig had ik mijn oude elektrische motortje nog bij me, anders had ik een sleepje moeten vragen. Als ik alleen extra accu's had aangeschaft, was mijn vaargebied ook vergroot. Allicht minder snel, maar ook aanzienlijk minder kosten.

wim

Vond dit een handige site met best veel keuzes.. had op zondag besteld en maandag kreeg ik een melding dat de verzending werdt klaargemaakt, verder geen info meer gehad ook geen track & trace.....

ruime keuze, best snelle verzending

een track & trace zou handig zijn.

Jim

Prima spul, mooie prijs, snel geleverd!

Mijn eerste MinnKota motor

Na enig zoeken online naar een leverancier met kennis en ervaring van Minn Kota bij EBBM uitgekomen. Bij het bezoek zag ik dat men een voorraad Minn Kota motoren had en kennis en ervaring met het...

Ik zocht een complete set met 'Minn Kota Power Center' ik had via YouTube gezien dat de 'Minn Kota Power Center' een waardevolle aanvulling is. EBBM bood een volledige set aan inclusief 'Minn Kota Power Center' tegen een redelijke prijs.

Bij verkoop van een verlengkabel wordt als service een connector aan de motor gezet. Dat is heel fijn. Nog fijner zou het zijn de connector ook aan de acculader te monteren zodat die direct op de verlangkabel kan worden aangesloten. Als u dat had aangeboden, met enige noodzakelijk uitleg, dan had ik daar wel een bedrag voor over gehad. Nu heb ik verzendkosten gemaakt voor een losse connector en moet ik zelf uitzoeken hoe deze te monteren. Ik beschik namelijk niet over de benodigde tang.

feedback , reageren als de bestelling iets afwijkt van aan te leveren art.

Fred Klein

Zeer snel vriendelijk en correct geholpen. Eerlijk en goed voorgelicht mbt aanschaf boegplaat voor minn kota power drive v2.

Ja sterk service gericht. Meedenkend , niets opdringen

Prima service en correcte afhandeling

Duidelijke website

Explode view duidelijker

Perfecte behandeling van het gevraagde wisselstuk.