8.5/10

Zeer positief al had het nog beter gekund.

zeer correcte afhandeling van een probleem wat echter eerder door hun zelf had kunnen voorkomen worden door beter advies te geven t.a.v aanschaf nieuwe accu's bij gebruikt van toenmalige acculader.

Advies t.a.v beperking acculader had direct gegeven moeten worden bij aanschaf nieuwe accu's.

Reactie EBBM | Elektrische BuitenBoordMotoren:

Goedemorgen,

Helaas is dat advies u gegeven door de vorige eigenaar. Dat was en is zeer spijtig. Ik hoop dat uw bittere nasmaak enigzins is geneutraliseerd door ons positieve kontakt.

Vriendelijke groeten,
Bodil van Roeden.

Menno philippen

Op zich goed de laatste keer Had een nare smaak. Een zekering 50 ah besteld past door de brieven bus maar wel de verzend kosten in rekening brengen.

Aardige mensen aan de telefoon

Prima te woord gestaan en goed en prettig geadviseerd door een vriendelijke dame aan de telefoon.

Zie hierboven

Erik

Had een kapotte acculader. Die mocht ik opsturen en ik kreeg heel snel een nieuwe. Daar is ook keurig over gebeld en gemaild. Ben echt heel blij met deze service. Dikke pluim!

Zeer dienstverlenend: meedenkend en snel.

Bas Westerveld

ERg tevreden! De communicatie verliep goed en snel. Vriendelijke mensen. Duidelijke website en productomschrijving.

-Duidelijke productomschrijving
- Snelle levering
- Goede en snelle communicatie

John .Steffens

Goede overzichtelijke site. Eenvoudige bestelling en betaling.

Snelle levering.

Peter

Fijne service en verstand van de producten

Fijne service en verstand van de producten

Fishingguide Marc Krull

Goede communicatie, snelle levering, alleen jammer dat de bezorgdienst die jullie gebruiken het pakket gewoon in het zicht bij de voordeur neer zet. Gelukkig stond het er nog toen in de avond thuis...

Joyce Wevers

Geen kritiek, vlotte verzending

Top geholpen met het bestellen van een onderdeel voor mijn minn kota afstandbediening. Bedankt voor de service!