Alex van Dun

EBBM servies en klant gerichtheid hoog in het vaandel staan

zeer snelle reactie op mails, gevraagde onderdeel was niet op voorraad maar wel de volgende dag verstuurt. dat noem ik nou klasse!!

Allard

Prettig in contact, eerlijk en goede prijs. Zijn zeer tevreden over de service en de Torqeedo buitenboordmotor!

Zie hierboven

Thomas

Op 8 augustus een gashendel besteld. Tot op heden (27 augustus) niks geleverd. Er wordt ook niet gereageerd op mijn e-mail.

nvt

Christof

Zeer betrouwbare onderneming ,
Aan alle verwachtingen voldaan en zeer correcte afhandeling .

Nakomen beloftes

Ruud de Zwaan

Zeer tevreden over dit bedrijf. Op vrijdag informatie gevraagd over een te leveren controlboard voor mijn oudere Riptide SP. Dezelfde dag nog reactie dat levering mogelijk was en dat het onderdeel... Zeer tevreden over dit bedrijf. Op vrijdag informatie gevraagd over een te leveren controlboard voor mijn oudere Riptide SP. Dezelfde dag nog reactie dat levering mogelijk was en dat het onderdeel op maandag binnen zou zijn. Op dinsdag al geleverd compleet met aansluitschema en benodigde krimpkousen. Dezelfde dagen kon ik weer varen. Overtreft al mijn verwachtingen.

Snelle en prima communicatie, snelle levering.

Hendrik

Zeer slecht. Eigenaar neemt geen verantwoordelijkheid over zijn vestiging op de site staat geopend ma t/m vrij van 10:00 tot 17:00 eenmaal aangekomen binnen deze tijden. Niemand aanwezig! Er hing... Zeer slecht. Eigenaar neemt geen verantwoordelijkheid over zijn vestiging op de site staat geopend ma t/m vrij van 10:00 tot 17:00 eenmaal aangekomen binnen deze tijden. Niemand aanwezig! Er hing een briefje op de deur met een telefoonnummer 2 keer proberen te bellen. Geen reactie. Uiteindelijk heeft de man opgenomen toen de buurman belde. De man was bezig met het schilderen van een boot en had geen tijd. De buurman gaf als tip om langs te gaan bij van roeden watersport dit zou van de zelfde eigenaar zijn. Eenmaal aangekomen daar aan de medewerkers gevraagd of de eigenaar van ebbm aanwezig was. Die was er maar was nog even bezig met het schilderen van een boot. Een half
Uurtje gewacht op de man. Nog een keer bellen. Eindelijk nam de man op. Wij vroegen hem of hij ons kon helpen omdat op zijn site stond dat zijn winkel open zou zijn. De man had hier geen zin in en ontkende dat ebbm van hem was en dat hij alleen over de jachthaven zou gaan terwijl zijn medewerkers ons wel vertellen dat hij de eigenaar van ebbm is. Al om het al voor niks naar heeg een hooptijd kwijt aan een man die niet van plan js om klanten te helpen. VERSPIL UW TIJD NIET AAN DEZE MENSEN!!

Hennie

Zeer kleine bestelling gedaan echter behandeld of ik een mega order plaatste. Klantvriendelijk en snel. Super service !!!

Meedenken, klantvriendelijkheid

Super !!

Duidelijke informatie op de website.
Snelle levering.

Rico