Irene nijman

Prima optie

Chaufeur heen weg had een beetje slim trucje met een omweg(praatje) een om fooi bedelen, en dat lukte ook, iedereen gaf hem fooi. Jammer want het was maar 10 min rijden

Schellens dirk

uw adres stond niet op de reservering. Ik heb zelf de straatnummer opgezocht, en die was fout (67 in plaats van 51)

Gudrun Vanderbeck

Vlot en fijn

een betere signalisatie/routebeschrijving voor Eindhoven Airport zou handig zijn. Nu wisten we enkel 'tegenover Eindhoven Airport' waardoor we te ver zijn gereden en een toertje extra moesten doen.

nancy colebunders

Zeer eenvoudig en vlugge service

Marcel Zegwaard

Makkelijk

🤷

Shadi Jaber

Normaal goed maar afgelopen weekend twee dagen achter elkaar een zeer slechte ervaring. Ik denk dat ik geen gebruik meer ga maken van jullie diensten

Ik werd in de ochtend zeer slecht behandeld. Ik parkeerde de auto niet op de juiste plek voor valet parking. De medewerker was ontzettend boos en reageerde niet ok. Inplaats van mij te begroeten met... Ik werd in de ochtend zeer slecht behandeld. Ik parkeerde de auto niet op de juiste plek voor valet parking. De medewerker was ontzettend boos en reageerde niet ok. Inplaats van mij te begroeten met een glimlach. De volgende dag wilde ik mijn auto op halen en het was een grote chaos . Ten eerste stond mij. Auto er niet en heb in 30 min moeten wachten. De auto moest nog gehaald worden, eenmaal gehaald hadden ze m’n sleutel kwijt gemaakt. Ik maak gebruik van jullie diensten zodat ik direct weg kan , ook voor zakelijke afspraken is dit zeer impact vol. Ik zag veel studenten en onervaren medewerkers rondlopen, het was complete chaos’s . Het bijzondere van alles is dat mij helemaal niks is aangeboden. Een ongemeende verontschuldiging na aandringen. Echt een gemiste kans en ik ben bang dat als dit continueert er steeds meer niet meer zullen boeken

Willem Vooijs

Zeer gemakkelijk

René Gerrits

Prima, bij aankomst hebben wij onze auto geparkeerd op het terrein en het vervoer naar Schiphol stond al klaar. Goed geregeld 👍🏻

Zorg voor sanitair mogelijkheden. Zowel voor klanten als voor personeel.

Linda van Schriek

Perfect