Griet D'hooghe

Na aanhoudende nekpijn de site bezocht en duidelijke info teruggevonden

Stokvis Trading BV

Duidelijk, netjes, goeie service

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst telefonisch informatie gevraagd en goed, duidelijk en vriendelijk geholpen met hetgeen ik aan het zoeken was.

Wat mij betreft niet, voor anderen misschien wel.

Duiker Combustion

Prima service en backoffice hulp

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie en contact verloopt vlot. Product werd snel geleverd en na verzoek, ook snel omgeruild.

Afhaal door GLS schortte even, maar contact met klantenservice Easy Ergonomics bleef vlot verlopen.

Andre Vossen

Bij Easy Ergonims is inderdaad alles easy. Van bestelling tot leverin. Top serviceg

Beschrijf hier uw ervaring

De website is gebruikersvriendelijk opgebouwd en via de ingebouwde zoekmachine zijn veel zoniet alle producten eenvoudig te vinden. Meerdere betalings mogelijkheden is ook een plus.

een nog betere integratie met google zodat jullie website bij de eerste 5 hits komen . zou fijn zijn. nu koste me het wat moeite om jullie te vinden

Prima service

netjes geleverd.

Correct, snel, pofessioneel, vriendelijk

Hiltex Technische Weefsels BV

Mooi products en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Was even wennen aan een nieuw soort muis, maar gaat nu perfect en ergonomisch beter, denk ik.

Els Laar van

Prima en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

De mogelijkheid tot proefplaatsing is een prima optie,
Dan kan je n/l/ zelf testen of het product geschikt is. Super

Heb ik niet

Dienstencentrum Protestantse kerk Nederlanf

De ergoslider plus is een onverwacht handig en prettige manier om de muis functie zonder belasting te gebruiken.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een handshoemouse en de ergoslider plus een besteld. De handshoemouse was prima maar de ergoslider plus is zoooo prettig in het gebruik dat ik alleen deze gebruik. Het geeft bijna geen belasting voor mijn hand en pols(carpaal tunnel syndroom). Mijn klachten zijn sterk verminderd en ik werk er snel mee. Top product wat zijn geld zeker waard is.

Nee. Prima adviezen en service.