Gino

Snelle respons en levering, prima!

Prima service en product

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, helpdesk zeer toegangelijk, snelle reactie, goed advies en bovenal toch nog ok korting gekregen omdat garantie periode vorig product al verlopen was. Product (bleutooth mini toetsenbord) bevalt uitstekend

Op dit moment geen

Olga

Het product is snel geleverd, en voldoet prima aan de verwachtingen

Beschrijf hier uw ervaring

Goede voetensteun, met ergonomische beenrol.

Na problemen met de onderarm en pols was ik op zoek naar een verticale muis en polssteun voor het toetsenbord.

Snel geleverd en ook goede service bij retourneren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een draadloos toetsenbordje besteld dat snel geleverd werd. Het voldeed niet goed aan mijn wensen en heb het probleemloos kunnen retourneren. Aangezien ik tóch in de buurt woon was het wel zo handig dat ik het gewoon even af kon geven.

Enig minpuntje is dat ik geen bevestiging kreeg, op papier of per e-mail, dat ze het geretourneerd toetsenbord ontvangen hadden en dat ik binnen twee weken een creditnota zou krijgen én min geld terug.

stuur een bevestiging dat een retour ontvangen is met de termijn waarbinnen je je geld terug krijgt

MvdS

Snelle levering, bij mijn handicap goed passend product

Beschrijf hier uw ervaring

gebruik en keuze i.o.m. ergo therapeut, (hand)muis passend voor mijn doel, hand ligt na operatie in de goede ruststand

geen opmerkingen, uitstekende dienstverlening en afhandeling gedeeltelijke retourzending

Pascale De Caluwe/Thuy Wommelgem

Correcte levering, kwaliteitsvol product

Heel goede ervaring

Het product werk naar behoren. Ook de beschrijving en foto's van het product kwamen overeen met het product wat ik ontvangen heb.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product werd snel geleverd en is volledig werkend afgeleverd.