De levering was als beloofd, dat is erg snel gegaan. Je kunt ook op de website zien dat de producten die aangeboden zijn voldoen aan de verwachtingen. Soms heb ik mijn twijfels als ik ook echt...

Beschrijf hier uw ervaring

Het product heeft naar mijn verwachtingen voldaan, kan er niets anders over zeggen.

Helaas kan ik geen verbeterpunten aandragen, de service is als hoe het zou moeten zijn naar mijn mening. Dat klinkt vrij normaal, maar niet bij alle online-aankopen is dit het geval.

Johan Schrooyen

Eindelijk geraakt mijn thuisserver van de grond, dank zij de solide en makkelijk te installeren CPU-houder Viper (afleveringsinstructies perfect doorgegeven). Top!

Gemeente Westland

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en zeer handig product.

Beschrijf hier uw ervaring

Voldoet aan de algemene verwachtingen.

Prima Service, ergonomische draadloze muis was defect en er werd terstond een andere opgerstuurd. de defecte muis kon ik middels een retour sticker kostenloos terug sturen.
Een dag later...

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende bereikbaarheid storingsdienst en prima service

Mieky

Super site, handig om verschillende muizen uit te proberen. Top vooral als je veel pijn hebt

Beschrijf hier uw ervaring

naar aanleiding van de eerste levering waarover ik niet tevreden was. Met jullie contact opgenomen omdat jullie chat eruit lag. Vind ik nog prettiger, ben super geholpen. Deze muis tot op heden bevalt prima.

Aangeven hoeveel onderdelen je weer terug moet sturen bij retour zending. Ik was nl. de antenne vergeten. Heb ik zodra de nieuwe geleverd werd overigens heel snel, naar jullie toegezonden.

Heldere website, super snelle levering, prima product.

Sjoerd

De service is prima, de muis is snel geleverd en ik zie dat hij alweer verbeterd is. Het opbergvakje van de USB antenne vind ik erg goed bedacht. Voor mijn werk reis ik erg veel, dus ik raak hem nu...

Beschrijf hier uw ervaring

Inmiddels is dit de derde handshoemouse die ik heb aangeschaft in de afgelopen 8 jaar dat ik deze gebruik. Ik ben de muis gaan gebruiken na een polsblessure en door deze muis kan ik ontspannen achter de pc werken. Ik herken het verschil pas echt als ik een gewone muis pak, je voelt gelijk spanning opbouwen in je pols en onderarm, wat een verschil.

Ik voel nog veel wrijving tussen de muismat de de sliders van de muis. Ik heb verschillende muismatten uitgeprobeerd en professionele gamermuismatten geven de minste weerstand. Misschien kijken of andere materialen de wrijvingsweerstand kunnen verminderen?
Verder merk ik dat de USB connector niet makkelijk in de muis te steken is. Ik moet een beetje wrikken om de connector te kunnen aansluiten.
Ook de muisknoppen mogen lichter in aanklikken worden ontworpen. Je zou bevoorbeeld een pro- versie kunnen maken bijvoorbeeld. Misschien heeft de Gaming wereld wel interesse? Vergelijk bijvoorbeeld de pro-gamer muis in glij en klik gemak.

Snelle en prima service. Mooi spul.

Beschrijf hier uw ervaring

Door de PC verhoger en leesplank kan ik nu optimaal en langer achter de PC zitten typen.

Prima hoor.

Snelle levering. Top product!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site. Levering binnen 1 dag. Voor de AVG wetgeving computerbeugel met slot besteld. Aanrader voor elk bedrijf. Goede kwaliteit /prijs verhouding.