A. Mulder, St. Nuwelijn

Snelle levering en persoonlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch goed advies gekregen, geen probleem om verschillende producten eerst op proef te bestellen en deze daarna om te ruilen of te retourneren

Jammer dat de retourkosten voor de klant zijn, ook wanneer het om een omruiling gaan

Gemeente Avelgem

Easy Ergonomics is een goede partner om ergonomisch te kunnen werken op kantoor.

Fantastische service, professioneel advies en snelle levering! Kortom: zeer tevreden!

Karakters, Gent

Degelijk materiaal, ruim keuze aanbod en begrijpelijke uitleg over de ergonomische voordelen

Snelle levering, overzichtelijke website, goede service mbt proefplaatsing

Snelle levering, overzichtelijke website, goede service mbt proefplaatsing

H. Drissen

Prima service.
Zeer goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen ging heel gemakkelijk.
En er werd volgens snel en correct geleverd.

Geen.

Raet B.V

Goede service van Easy ergonomics

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had 2 muizen en een toetsenboard besteld. Bij het betalen kwam ik erachter dat ik geen raboreader bij me had dus moest ik de betataling annuleren. na 5 minuten werd ik gebeld door een vriendelijke vrouw van Easy Ergonomics om te vragen of het was gelukt met de betaling. Ik vertelde wat er aan de hand was waarop ze zei dat ze de producten alvast op zou sturen en een betaallink zoum mailen.

R Vechel

Snel aangekocht, netjes geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had online wat moeizame reviews gelezen over het gekochte artikel (een toetsenbord) met betrekking tot typen met toetscombinaties (CTRL en SHIFT). Maar als je de Num Lock uit zet, is het eigenlijk prima te doen.

Het had geen proefplaatsing hoeven zijn, maar het is fijn dat de mogelijkheid er is. Wel mis ik nog de directe factuur...

Snelle levering en prima kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Thuiswerken is nu veel fijner nu, mijn nek is blij! Door de laptop op de standaard te plaatsen komt het op dezelfde hoogte als een normaal beeldscherm.

none

Goed geholpen, snelle levering, prima product

Beschrijf hier uw ervaring

Moeilijk te zeggen na één bestelling.

Moeilijk op de website te zien hoe het product er precies uitzag qua grootte en verstelbaarheid. Misschien handig om er andere producten naast te zetten om te kunnen vergelijken.