Lenie van den Broek

Probleem met draadloze muis. Kosteloos nieuwe muis ontvangen en deze werkt naar behoren. Netjes opgelost.

Annemarie Engelhart

Overzichtelijke site en prima keuze

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat eerst een defect product was geleverd is alles snel opgepakt en goed gekomen.

Persoonlijk ervaar ik GLS als niet zo’n betrouwbare dienstverlener en dat is zonde van de moeite die jullie doen om tijdig te leveren.

Het ergonomisch toetsenbord viel dusdanig tegen dat ik hem uiteindelijk heb weggegooid.

Beschrijf hier uw ervaring

Het toetsenbord had een zeer goedkope bouw kwaliteit. Knoppen waren te stroef om op te typen. Ook had ik problemen met het koppelen van de blue-tooth.

Als programmeur heb ik veel ervaring met verschillende toetsenborden. Op dit toetsenbord wat ik hem ontvangen valt in ieder geval niet te werken.

Graag betere compacte toetsenborden aanbieden, bv van het merk Rapoo. Die zijn meestal wel goed.

Reactie Easy Ergonomics:

Beste, wij vinden het spijtig om te horen dat het toetsenbordje niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Normaal hebben zeer weinig tot geen klachten over het Ergo Compact Toetsenbord Bleutooth. Uw bestelling is van 8 mei. Ik zie echter dat u tot nu toe geen contact met ons opgenomen heeft om dit probleem te bespreken. Dit is erg jammer anders hadden we het netjes kunnen oplossen. Één van onze medewerkers zal alsnog contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Houdt zich goed aan afspraken

Beschrijf hier uw ervaring

Per gebruiker verschillen de wensen, zoals voor een ergonomische muis. Prettig dus om producten te kunnen testen.

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering / prijs kwaliteit is goed

Snelle levering en product is kwalitatief uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Omruilling ging ook super snel

Geen verbeter tips

G murre

Prima bedrijf om te bestellen goed advies en service

Beschrijf hier uw ervaring

Ergonomische muis besteld was binnen enkele dagen geleverd, toen deze kapot ging direct gebeld en ongeruilf
Perfecte service waar je op kunt rekenen!

Karel Postulart / Gemeente Druten

Klein ergonononisch toetsenbord S board 840 Compact Keyboard

Beschrijf hier uw ervaring

Na een telefoontje voor advies: een proffessionele ondersteuning gekregen over wat belangrijk was adhv mijn klachtenpatrooon.
Vooronderzoek was gedaan door een arbo specialist bij ons bedrijf intern.

Alles klopt ! Maar ga niet zelf aan de slag als je door zo'n professional geholpen kunt worden.
Ook aantrekkelijk om het eerst uit te proberen (testfase alvorens het te moeten aanschaffen).

Prima verloop, alleen een verkeerd type geleverd

verkeerde product geleverd, op de bon stond wat anders. maar dit voldoet ook, en was duurder dan wat ik had besteld.