Hele snelle levering en een fijn product

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke omschrijving bij het product waardoor ik snel wist wat ik precies wilde bestellen. Het was ook snel geleverd. Ik merk echt verschil ten opzichte van een "normaal" groot toetsenbord. Al... Duidelijke omschrijving bij het product waardoor ik snel wist wat ik precies wilde bestellen. Het was ook snel geleverd. Ik merk echt verschil ten opzichte van een "normaal" groot toetsenbord. Al met al heel positief.

geen opmerkingen

2 mini toetsenborden gekocht waar ik zeer tevreden over ben.

Beschrijf hier uw ervaring

De S-board 840 gaat nu mee met mijn laptop en die gebruik ik overal bij de klant waar ik op een flex-plek ga zitten en waarbij de toetsenborden vaak niet lekker zijn.

Danny

Prima, hulpvaardig en snelle levering

van Vleeren

Perfecte stoel

Beschrijf hier uw ervaring

Aangezien ik redelijk wat achter mijn bureau zit ivm hobby en werk wilde ik een goede stoel aanschaffen. Met mijn lengte (1.99) en gewicht van 110+ vielen een groot aantal stoelen af.

De...

De bestelling en levering zijn top verlopen en in werd netjes op de hoogte gehouden en conform afspraak werd alle geleverd.

De stoel was netjes verpakt vergezeld met een duidelijke handleiding voor montage. Half uurtje werk en hij stond in elkaar.

Hij zit heerlijk, ondersteund goed met het aanvullende 54 cm zitvlak.

Mooi product . Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijn het beeldscherm op hoogte te hebben

Deskundig advies en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

I.v.m. schouderklachten hadden we een ergonomische muis op proef besteld (joystick). Deze bleek niet geschikt voor de klachten. Na telefonisch contact te hebben opgenomen, heeft een medewerkster van... I.v.m. schouderklachten hadden we een ergonomische muis op proef besteld (joystick). Deze bleek niet geschikt voor de klachten. Na telefonisch contact te hebben opgenomen, heeft een medewerkster van Easy Ergonomics teruggebeld en deskundig advies gegeven (ze vroeg specifiek naar de klachten etc.). Per e-mail hebben we diverse opties ontvangen welke muizen geschikt zouden zijn. Naar aanleiding van het advies hebben we gekozen om de protouch ergonomische muis op proef te bestellen en uiteindelijk behouden. Deze werkt tot op heden naar volle tevredenheid!

Samen Veilig Midden-Nederland

Easy Ergonomics maakt haar naam waar. Gemakkelijk en snel het juiste bestelde ergonomische hulpmiddel ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte afwikkeling van verzoek en heldere communicatie. Fijn.

Zou het echt niet weten.

Bart

Snel en correct

Handig

Product heeft denk ik wat langer op voorraad gelegen. U zou het stof kunnen verwijderen.

Geert Vousten / Het Leven Doorzien

Snel geleverd en prima product

Beschrijf hier uw ervaring

Ik mocht de ErgoSupply SR150L Ergonomische Muis Draadloos - Links ontvangen. Werkt uitstekend en zorgt voor een aanzienlijke verlichting van spanning in hand, pols en onderarm.

Berrevoets

Beschrijf hier uw ervaring

Ben er zeer blij mee Het is even een uitgave , maar het is dubbel en dwars waard