Alles wat wij nodig hebben van ons bedrijf van jullie gaat goed, jullie hebben goede producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met de leverancier

Goede levering, vrij gemakkelijke montage (met 2 personen)

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een vrij , gemiddeld postuur (1,75 m lang). Te weinig op gezeten om een goed oordeel te kunnen geven van het zitgemak na lange tijd, maar tot nu toe zit de stoel goed. Het prettigste tot nu toe vind ik de individueel verstelbare armleuningen, de hoge, luchtige rugleuning en het schommelstoel-effect.

Montagetekening ontbrak in het pakket, heb ik via de website gevonden. Tekening geeft 4 typen schroeven aan, maar met de meegeleverde 10 lange + 4 korte schroeven konden we hem ook goed in elkaar zetten. Zitting en rugleuning moest een tweede persoon tegen elkaar houden om de schroeven te kunnen aanbrengen.

Anna Peeters

Hele snel en goed geholpen, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

De muis werkt goed, wel even wennen. Maar heel fijn dat mijn wijsvinger nu meer rust heeft, voor te klikken en te scrollen hoef ik nu niet meer mijn wijsvinger te gebruiken.

nvt

Snelle levering, handig en bruikbaar product

Beschrijf hier uw ervaring

Laptopsteun, gekocht ivm nekproblemen, werkt tot nu toe prima.
Duidelijke informatie op de site, fijn dat een proefplaatsing mogelijk is± goede service!

Van West

Klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goede producten, retour ging ook soepel, en natuurlijk heel blij met mijn staande muizen!

Nee, helemaal tevreden!

m.Hofbauer

Snel geleverd , prima product

snel binnen en muis was na 1 dag gewend

in 1 dag was mijn interne batterij leeg . beter nieuwe batterij in stoppen

Medewerkers zijn zeer tevreden over de ergonomische hulpmiddelen voor gebruik van laptop

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, mogelijkheid tot proefplaatsing, achteraf betalen, duidelijke adviespagina

op dit moment niet

Prettig meedenken in wat je nodig hebt op ergonomisch gebied i.c.m. laagdrempelige professionele service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had 4 artikelen nodig en een specifieke vraag, waarbij ik heb ervaren dat er goed wordt meegedacht, de klant belangrijk is en de verbetering van een prettige werkplek daardoor voor mij werd gerealiseerd.

Ga zo door!

AK Bouwbedrijf BV

100% van de klachten af.

Beschrijf hier uw ervaring

Na lange tijd klachten en behandelingen Fysiotherapeut op internet uitgekomen bij Easy Ergonomics. Een keuze gemaakt
maar toch maar even gebeld. Na duidelijke informatie en meedenken van hun kant uitgekomen op iets heel anders. In totaal 2 keer een zending van 2 muizen gehad. Ik ben super tevreden over alles. De snelle verzending, de dames en heren van Easy aan de telefoon, de proefplaatsing. Geweldig.

geen.